Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Jeg har "so far" kun købt ét ur på grundlag af billeder - og det var på eBay (USA)...det er jo sin sag at overføre 8k til en ukendt person i Californien på grundlag af nogle billeder.....men jeg blev nu ikke skuffet.
Mit Speedy 3570.50 fra 2004 var jo brugt, men det har ikke en eneste ridse, ikke engang på spændet eller på glasset (hesalite) - så der er altså også positive oplevelser.
Har besøgt Lauritz showroom i Hamburg...og jeg er nu ikke imponeret!
Mvh
John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
urtossen Skrev:ET Skrev:JA - og så er den alledere budt op til 25.000kr incl. gebyr - og der er tid endnu
Så er der noget andet på Lauritz der ser mere interessant ud :
Men ser ikke mange der kigger i Vacheron Constantins retning!? Det er da et kanon lækkert ur........
Det er det bestemt, var selv "med i starten", men spørgsmålet er stadig, hvordan det ser ud irl.... Det er i øvrigt ikke kun på auktions siderne at man kan blive "snydt" af et billed. I ganske alm kateloger, kan uret også se ud på en måde, og noget anderledes når man står med det irl.... Det synes jeg selv at jeg oplevede med min nyerhvervelse, omend jeg bestemt er glad for det alligevel. Synes bare, at man skal have sig for øje, at billeder ofte "snyder", om det er bevist eller ej. *S*
En VC Overseas Chrono er kræs! Og i mine øjne er det gamle model (lænke og størrelse), som denne til salg, flottere end den nye med malteser-lænken.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 88
Tråde: 13
Enig. Det kan godt blive for meget malteser over det - når både krans, krone og lænke er malteser.
ET
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det VC er absolut lækkert. Om det er det nye eller gl. er nu et fedt for mig. Begge er super lækre

Jeg ville også være varsom med at købe det på lauritz uden først at have inspiceret det. Men bare vent det skal nok blive budt op i noget totalt urealistisk.
Det er almindelig kendt at man tipper sit "l..." af på lauritz, hvor man slipper for at stå face to face med køber, og alligevel ender tingene i vanvittige priser. Har tit tænkt på hvem der mon køber alt det skrammel til de tossede priser
/Mads
•
Svar: 452
Tråde: 30
Det kan man da kun kalde en postiv overraskelse. Rigtig smuk sag
Mvh.
Jakob
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Baun
Det er nu langtfra din flotteste 30 millimeter du har, for den flotteste ligger nede hos mig, en NOS med den meget sjældne lænke også i NOS, et 30 millimeter ikke redialet i fabriksny stand, det er hvad jeg kalder sjældent.
MVH Peter
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
peter Skrev:Hej Baun
Det er nu langtfra din flotteste 30 millimeter du har, for den flotteste ligger nede hos mig, en NOS med den meget sjældne lænke også i NOS, et 30 millimeter ikke redialet i fabriksny stand, det er hvad jeg kalder sjældent.
MVH Peter
Ja den er uden tvivl den bedste, men den er jo så også 10 år yngre.
Denneher er jo fra 1953 - og med lille sekundviser og Two Tone skive, så den har potentiale til at gå ind i samlingen vil jeg mene.
Jeg glæder mig til at få den du har hjem og få den på arment - det har jeg jo ikke haft da længen jo som bekendt var for lang!
vh baun
•