Tag det bedste forårsbillede, vind en USB pen fra Midt-Data
Nu når foråret er over os, på godt og ondt, vil jeg gerne starte en ny foto konkurrence.

Motivet skal være et ur i naturen, f. eks. i skoven eller i den stil. Kun eet billed per person! Husk det skal være et forårs billed, så ikke noget med at genbruge sne billeder. Billedet må heller ikke være vist på dette forum før.

Præmien er en USB nøgle sponseret af <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.midtdata.dk">www.midtdata.dk</a><!-- w -->
Konkurrencen kører til og med søndag d. 13. april.

Jeg vælger de 10 bedste fotos ud og så stemmer vi om den endelige vinder.
Svar
F. eks. som dette,

İmage

(deltager selvfølgelig ikke i konkurrencen)
Svar
Tukjær Skrev:Nu når foråret er over os, på godt og ondt, vil jeg gerne starte en ny foto konkurrence.

Motivet skal være et ur i naturen, f. eks. i skoven eller i den stil. Kun eet billed per person! Husk det skal være et forårs billed, så ikke noget med at genbruge sne billeder. Billedet må heller ikke være vist på dette forum før.

Præmien er en USB nøgle sponseret af <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.midtdata.dk">www.midtdata.dk</a><!-- w -->
Konkurrencen kører i en uge fra nu til søndag d. 6/4-2008.

Fint initiativ Claus!

Kan godt lide din vægt på begrænsningen, "KUN 1 BILLEDE PR. PERSON". Den ville du nok selv have svært ved at overholde Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Solen skinner idag, men jeg har ikke tid til at komme ud i naturen, det må komme senere på ugen!
Svar
Speedy Skrev:
Tukjær Skrev:Nu når foråret er over os, på godt og ondt, vil jeg gerne starte en ny foto konkurrence.

Konkurrencen kører i en uge fra nu til søndag d. 6/4-2008.

Fint initiativ Claus!

Kan godt lide din vægt på begrænsningen, "KUN 1 BILLEDE PR. PERSON". Den ville du nok selv have svært ved at overholde Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Solen skinner idag, men jeg har ikke tid til at komme ud i naturen, det må komme senere på ugen!

Hej Benny.

Hvad mener du? Jeg gør da ikke ret meget i billeder Icon_e_biggrin

Jeg ved godt du lige har haft en tråd magen ved, men jeg er helt vild med flotte billeder af ure......
Svar
Super initiativ. Så må jeg ud med kameraet i løbet af ugen, når der bliver tid til det. Havde faktisk tænkt på at oprette en konkurrence nøjagtig magen til, men det gør bestemt ikke noget at du lige kom mig i forkøbet Claus, for så kan jeg nemlig selv deltage. Icon_e_smile
Svar
Ikke eet billed på et helt døgn?????? Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Hvis der ikke kommer billeder i løbet af i morgen, dropper vi konkurrencen.
Svar
Vil gerne ud og ta nogleforårsbilleder, men det bliver først i weekenden. Der er stadig mørkt når man skal på arb. og mørkt når man kommer hjem Icon_e_sad

Så kan du ikke holde åbent til weekenden, så vil undertegnede gerne deltage Icon_e_biggrin

Mvh
Thomas
Svar
bartsimp Skrev:Vil gerne ud og ta nogleforårsbilleder, men det bliver først i weekenden. Der er stadig mørkt når man skal på arb. og mørkt når man kommer hjem Icon_e_sad

Så kan du ikke holde åbent til weekenden, så vil undertegnede gerne deltage Icon_e_biggrin

Mvh
Thomas

Hej Thomas.

Jo, sidste frist er søndag.
Svar
Der kommer et billede fra mig imorgen. Jeg har simpelthen ikke haft tid idag...
Svar
DonWerner Skrev:Der kommer et billede fra mig imorgen. Jeg har simpelthen ikke haft tid idag...

Stærkt John. Rart at der er en der begynder....... Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)