09-03-2008, 06:26 PM
helt ny på siden overvejer et seawolf vil gerne høre hvad i mener om denne model
|
køb af B.Seawolf
|
|
09-03-2008, 06:26 PM
helt ny på siden overvejer et seawolf vil gerne høre hvad i mener om denne model
09-03-2008, 07:21 PM
Det er et super fedt ur, med et utrolig flot og simpelt design! Desværre er uret lavet af titanium, hvilket i min bog trækker lidt ned. Ville hellere ha' haft den i stål, da titanium har lidt nemmere ved at blive skrammet.
09-03-2008, 10:17 PM
har godt hørt om det problem mit oris har begge dele og det syntes jeg ikke er noget problem,men jeg har ingen erfaring med et ur i rent titanium,måske jeg jeg bare skal gemme pengene til noget JLC.men lige det du nævner er også det jeg lide ved uret,så der er lidt at tænke over.
20-03-2008, 09:00 PM
har lige opdaget at bjarne har et seawolf til salg
det er godt nok en lækker klokke er der nogle der ved hvilke værk det køre med er godt nok varm på at få sådan et hjem i winderen på et tidspunkt men et JLC kommer nok først og så er der ikke mere plads i winderen så må jeg jo have fat i en kasse
20-03-2008, 10:04 PM
Breitling kører så vidt jeg ved - på de modeller - hvad man må kalde rimeligt standard ETA - som er helt OK - men måske Mads G ved mere. Og Bjarne er mere end helt OK men det er jo en anden sag
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-03-2008, 08:16 AM
bliver de værker de bruger udsat fot flere test
end normalt inden breitling godkender dem hvad må sådan et ur koste har kun set tre til salg en årgang 07 til 12k en årgang 03 til 14k og et andet til 12k kan ikke lige huske hvad årgang det var så det er jo ikke meget at sammenligne med men mon ikke prisen ligger mellem 12 til 14k for sådan en lækker sag men det er måske ikke ligefrem en model breitling har solgt mange af herhjemme de laver mange flotte modeller
22-03-2008, 05:45 PM
Breitling modificerer deres værker en smule, men grunden til deres "lidt blakkede ry" skyldes, at de i en lang årrække fokusere mere på markedsføring end horologi (læs: ikke nok value for money bortset fra brandet).
De er dog kommet bedre efter det, og sammenlignet med den prisstigning, andre producenter har lagt for dagen (og som jeg ikke synes at have sporet hos Breitling), er der i dag mindre forskel mellem Breitlings priser og tilsvarende ure. Breitling er dog stadig i den dyre ende, men de har også et stærkt brand internationalt. Det er min vurdering - hvad siger I andre? "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
22-03-2008, 05:55 PM
Helt enig med GTwatch. Branded betyder også en vis forbedret gensalgsværdi - specielt i udlandet. Værket udsættes mig bekendt ikke for nogen extra test i forhold til det helt normale
En pris på 12-14 eller 10 - 16 k er sikkert et mulig spænd - husk på der er forskel på stand og at det kan koste lidt mere at købe fra en større good guy eller 99,9% positiv feedback sælger, end fra en mindre kendt. Det er af væri at være sikker på sælger vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|