12-03-2008, 11:46 PM
Mads Gjødesen Skrev:et urkøb kan ofte blive dobbelt så dyrt som urets reelle pris, hvis konen så hiver tilsvarende ud af budgettet til bling bling
/Mads
Lige precis
|
Hvordan får i råd?
|
|
12-03-2008, 11:46 PM
Mads Gjødesen Skrev:et urkøb kan ofte blive dobbelt så dyrt som urets reelle pris, hvis konen så hiver tilsvarende ud af budgettet til bling bling Lige precis
14-03-2008, 03:39 AM
Hej
Som LarsB skriver skal man involvere konen, og hun siger ja hvis pengene er til det, og hun skal ikke have noget bling til gengæld, sådan er det hjemme hos mig. MVH Peter
14-03-2008, 10:13 AM
Hvem snakker om noget til gengæld. Jeg er da stadig et stykke vej bagud i forhold til min kones bling. Måske skyldes det, at jeg også holder meget af at købe ting til hende.
Ikke alt, hvad der skinner er guld. Noget af det er diamanter Med venlig hilsen
17-03-2008, 08:17 PM
som helt ny på dette forum(selv helt ny) kan man da helt sikkert stille sig spørgsmålet, hvordan i får råd til urene i den rigtige tung ende.det må jo altid være et spørgsmål om hvordan man vil bruge sine mønter,pengene kan jo kun bruges en gang
selv bruger jeg af de penge som er beregnet til flødeskum sammen med de andre interreser (motorcykel fzr 1000,hund eng.bulldog,biler og et land sted under ren. så er der kun til et ur hos mig, og når jeg får købt mig et jlc (kongen i min verden) til at sidde ved siden af mit oris i winderen så bliver det nok ikke til mer,så har jeg da lidt men godt(i mine øjene) selv om den seawolf stadigvæk er i mine tanker ps men det er da super fedt at i viser jeres PP og AP samt det andet tunge guf herinde RESPEKT
17-03-2008, 09:55 PM
jacob jensen Skrev:når jeg får købt mig et jlc (kongen i min verden) til at sidde ved siden af mit oris i winderen så bliver det nok ikke til mer,så har jeg da lidt men godt(i mine øjene) selv om den seawolf stadigvæk er i mine tanker Ha ha ha åhhhh ha - den vil du selv more dig over om nogle år Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
18-03-2008, 12:45 AM
hvad var det lige jeg ville grine af om et par år,at jlc er kongen i min verden? jeg er ny her men har været ur tosset i 20 år ,fra jeg lærte mærket at kende har det altid stået hvor det står.jeg siger ikke andre meninger er forkerte,de betyder bare ikke noget for mine ur valg.kan sagtens se det fede i PP,AP,VC og de andre tunge drenge,men hele deres in house produktion startede jo på JLC basis,og lige netop derfor ligger mærket så højt hos mig,nu kom jeg heller aldrig i nærheden af de 3 andre,uden hjælp udefra som jeg ikke regner.med jeg har da den største RESPEKT for dem der har råd til dem,og forstår godt deres valg,det er jo ingen skam at være fattig,bare en skam at jeg er det.men det er jo værd at bemærke at ved et JLC køb får du in house værk og top kvalitet for færre penge end de tre andre.plus alt det sjove man kan berette om,at det er urmagerens valg,og at alle de store sender problem værker til JLC,
om det passer ved jeg ikke men det er en god historie. så grin du/i bare men tro mig det kan jeg sagtens leve med,og det ændre intet i min verden
18-03-2008, 01:02 AM
Jeg tror der blev ment at den med at et JLC bliver dit sidste ur, ville du grine over om et par år. Det stopper aldrig.
/Martin
18-03-2008, 01:08 AM
JLC er super - jeg var bare BANGE for at du nok ikke helt kunne stoppe din uriteresse ved det JLC. Det er en farlig baccille - men undskyld hvis det lød hånligt, det var ikke meningen
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
18-03-2008, 09:27 AM
hannover_dk Skrev:JLC er super - jeg var bare BANGE for at du nok ikke helt kunne stoppe din uriteresse ved det JLC. Det er en farlig baccille - men undskyld hvis det lød hånligt, det var ikke meningenJeg fangede din pointe med det samme og morede mig over den, men man skal nok have været herinde et stykke tid for at gøre det. Når jeg læser det igen, kan jeg godt se, at din kommentar kan misforståes. Jeg er i øvrigt selv vild med JLC's nye dykkerure.
18-03-2008, 10:05 AM
hannover_dk Skrev:JLC er super - jeg var bare BANGE for at du nok ikke helt kunne stoppe din uriteresse ved det JLC. Det er en farlig baccille - men undskyld hvis det lød hånligt, det var ikke meningen Jeg fangede den skam også godt Så er det nogen gange tid til at lægge en bemærkning som den Hannover gjorde. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|