Fynsk Urtræf, lørdag den 15. marts 2008 kl. 13.00-17.00
Hej John.

Ja, du må lige se om du kan komme. Det ville da være hyggeligt.

Med venlig hilsen

Claus Tukjær
Svar
Hej Claus

Stadig et godt initiativ, "desværre" rejser jeg til Tenerife fredag d. 14. Jeg kan se at du lige skal ned at varme solen op til jeg kommer.

Da der er nogen afbud, er der forhåbentlig belæg for at gøre det en gang mere eller udsætte Icon_rolleyes

Ellers må I ha' en hyggelig dag

Jorler
Den der har flest ure når man dør...Vinder
Svar
Hej Claus

Vi lukker først butikken klokken 13.00 så jeg kan nok ikke være der før klokken 14.00, så jeg håber at du vil forlænge mødet længere end til klokken 16.00, for så er jeg absolut også med.

MVH Peter
Svar
Hej Peter.

Jeg tror at vi siger 13-17 i stedet for. Baun kan nemlig heller ikke nå det til kl. 12.
Svar
Så har jeg også meldt mig til. Jeg glæder mig til at hilse på folk Icon_e_smile

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Hej
Øv øv øv hvor er det ærgerligt kan desværre ikke komme den dag. Håber der kommer flere chancer for ses til et ur træf. Håber i for rigtig god dag. Icon_e_smile
Svar
Ævser, jeg kan heller ikke på tidspunktet da jeg er på rejse!

Håber i for en god dag ud af det, og at vi ses senere til en anden komsammen.

/Jan H
Skabsnørd
Svar
Så er tiden inde for at tage til Tenerife. Derfor kommer der ikke lige et svar til dem som tilmelder sig.

Husk der lige nu stadig er plads til 6 deltagere til Ur træffet d. 15. marts.

Indtil videre er der bl. a. følgende tilmeldte,

Baun
Peter Halse
DonWerner
PeterMN
Geodoc
Elbæk
Bartsimp
Svar
Så kom der 3 tilmeldinger i mens jeg var på ferie.

Men der er stadig 3 pladser tilbage, så kom nu ud af busken.

Hannover og Mads G., hvad med jer?
Svar
Ehhh har svært ved at vide noget så lang tid inden, jeg har et underligt arbejde + fritid. Benny alias Speedy, HVIS jeg kunne den dag, var du så med i bilen (du skal ikke betale, bare holde med selskab) - Ja det var vist en PB der skulle ha været inde over - sorry - tilbuddet kan jo gælde alle andre fra CPH (Mads kommer vel fra det momsfrie Jylland hvis han kommer sådan en Lørdag?) HVIS og HVIS jeg kører (jeg skal nok bestemme i god tid)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)