Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Langt de fleste af de mange toldfrie områder med skisport har både told porte og sågår kontrol på/ved pisterne som jo ofte går fra toldfrit til told område. Jeg har dog ikke været i livigno i mange år - tror måske ikke den har det største psiteområde -
Jeg tror ikke nogen kan sige om du kommer ud eller ikke med ur og hvad ved jeg, kun at der langt de fleste af de steder gøres et vist arbejde for at fange tingene. Hvis man vil være evigt skuffet over handlen hvis man tages, så skal man lade være
Iøvrigt er reglerne jo klare nok, og dette forums moderatorer og fædre er - med fuld fornuft - meget imod hvis vi kommer til at virke som et sted der rådgiver om hvorledes man omgår loven
vh
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg har været i Livigno to gange i bil og ikke set skyggen af en tolder. Dejlig by - men de skimæssige udfordringer er begrænsede.
Jens-Kristian
•
Svar: 88
Tråde: 36
Er absolut heller ikke på udkig efter en vejledning til dette - men med min begrænsede livserfaring kan jeg næsten ikke huske hvorden det foregår når varer eller andet gods skal fortoldes. Så var egentlig bare lidt nysgerrig.
Har også hørt at udfordringerne ikke skulle være så store - har stået på ski i mange år, men dog aldrig sydpå, så det bliver min første! Vi er dog en stor gruppe der skal afsted - så må jo bare lave min egne udfordringer:o)
Under alle omstændigheder ser jeg frem til en dejlig skitur med masser af god vin, mad, hygge og ikke mindst urkigning (har hørt der skulle være mange butikker). Om turen ender med at jeg køber et Breitling hjem, det må tiden vise....
•
Svar: 777
Tråde: 45
Hvis du ikke har stået på ski sydpå, vil du blive henrykt over den dejlige italienske mad og after ski-livet.
Go' tur!
Jens-Kristian
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
JK Skrev:Hvis du ikke har stået på ski sydpå, vil du blive henrykt over den dejlige italienske mad og after ski-livet.
Go' tur!
Jens-Kristian
helt ENIG - hvad det angår er stedet fint, og er man ikke til de store sorte pister - dækker det også de fleste behov (mine f.eks.)
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Livigno passer perfrkt til italiensk skiløb (for italienere). De kan stå på brede pister uden alt for mange sving så Gucci brillen, og pelsjakken ikke kommer i fare.
Men absolut et dejligt sted! Rigtig god tur og urjagt!
•
Svar: 88
Tråde: 36
Nu bliver det vist lidt off-topic, men what the hell
Det med niveauet er også det jeg er mest spændt på. Men som jeg skrev, så må man jo bare søge udfordringerne selv. Kæresten skal med, og hun har kun stået på ski en enkelt gang før, så bliver jo nok også nødt til at tage den lidt med ro sammen med hende.
Men har hørt meget godt om byen, prisniveauet osv., så glæder mig ubeskriveligt meget.
•