Svar: 136
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa!
Efter at have browset lidt rundt på nettet faldt jeg over dette ur, som jeg syntes er s-m-u-k-t! Helt igennem.
Nu ved jeg at den er ude af produktion osv men er der nogle af jer der ved hvad sådan et ur kostede i sin tid?
Mvh
JOE
•
PS: har lagt mærke til at der er nogle af urene, der nederst omkring kl 6, nærmere betegnet ved det 27 sekund og det 33´ende sekund har en hel "sekund streg" mens andre har en halv streg efterfulgt af et T.
Nu ved jeg at t´et står for tritium men hvorfor er det på nogle af urene mens andre ikke har det skrevet, er det fordi der kun er nogle som er med tritium eller er de fake replicas eller lign?
Håber i har lyst til at udvide min horologiske horisont;-)
mvh
Joe
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Uret udgik i 2005 mener jeg det var. Den seneste pris lå på ca. 28 k. Skiven med T er rigtig nok tritium og sad på de første modeller frem til ca 2000. Herefter skiftede de over til super luminova og dermed sløjfede de skiven med T´et.
/Mads
•
okay mange tak skal du have
Så vidt så godt, nu mangler jeg bare at anskaffe mig et sådan og så smide et par pics op
::joe
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Held med søgningen. Stålmodeller er møg svær at finde brugt

Jeg kender et par herre her på siden, som langt om længe begge har fundet et, men det tager tid med mindre prisen ikke er den afgørende faktor.
Bestemt et ur der ser ud til at gå en lovende samler-fremtid i møde. Ikke mindst fordi de fleste mener det er langt flottere end den nye model.
/Mads
•
Svar: 588
Tråde: 108
Jeg brugte små to år på at finde min SS 3536 - de er blevet utrolig svære at finde især i god stand.
Men det var vente tiden værd
Af de ure jeg har, så er det dette ur, der giver mig den største wow efekt, når jeg tager det på.
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 588
Tråde: 108
Der er forøvrigt 3 "strap" muligheder.
Velcro, gummi og naturligvis lænke.
Straps og ur er ikke mit.
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Flot, flot, flot - sådan en vil jeg også ha'
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
I skal alle have en stor tak for hjælpen!
Og tak til christian bentzen for at poste sine billeder! -det var faktisk christians billeder (især af uret på armen) der gjorde udslaget.
Jeg havde til at starte med tænkt mig at købe et nyt aquatimer, da jeg vidste at de ikke lavede den gamle version længere. derfor havde jeg sådan set afskrevet det helt. Men så faldt jeg HELDIGVIS over et sådan ur, 3536-02 i hvad sælgeren kalder 99% stand! Fra 2005. Rimelig nice!!! Så var der selvølgelig ingen tvivl, farvel nyt aquatimer og hej til "gl" aquatimer og nu er jeg simpelthen så edderspændt at jeg ikke er til at holde ud at være sammen med.
-det skal også lige nævnes at dette er mit første automatik ur nogensinde jeg er lige fyldt (24) og at vejen hertil har været lang, ca to år med speedmasteren som mit første favoritur, hvorefter jeg har været rundt ved alle de mest populærer mærker. Efterhånden som min viden er blevet større og min smag mere specifik har jeg kunne udelukke urene sådan så jeg til sidst faldt på den føromtalte aquatimer. Nu er jeg så ved vejs ende og har fundet "mit" ur. Nu venter jeg kun på pakken og så vil jeg poste nogle pics så snart jeg kan;-)
-jeg glæder mig ikke til julemanden kommer, men nok nærmere til postmanden kommer
•
•