Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Som jeg plejer at sige. Der er ikke så meget at sige til JLC. Innovative og h.... dygtige til at lave ure. Intet negativt at udsætte på dem.
/Mads
•
Svar: 93
Tråde: 9
Modtaget Likes: 118 i 33 svar
Givet Likes: 40
Enig, det er et super lækkert ur.
Det er bare en skam at man ikke har pengene til en Aston Martin DBS så man kan få lov til at købe uret
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er samme værk som de andre Amvox2 udgaver - de to nye modeller i år er den SS udgave du viser billede af samt en model i rødguld. Sidste år kom de første udgaver - en i Titanium m. sort PVD (mums), en i blank Ti samt en i PT.
Alle udgaver er limiterede, så hvis din lokale forhandler allerede har ordret eller har en på vej, kan du godt glemme at om Amvox2 - de produceres i 200 - 999 stk alt efter udgave. Der er meget info på thepurists.com samt JLC´s hjemmeside. Hvelplund (deres forretning tættest på strøget i KBH) havde en i blank titanium liggende i vinduet i sidste uge, mener at DBS udgaven lader vente lidt på sig.
Listepriser: Den alm. i titanium og den nye DBS ligger vist på omkring de 85.000dkr - den sorte (hvis du kan finde en...) ligger på næsten 100.000 - platinudgaven endnu højere.
Det er et helt fantastisk ur, hvor design og teknik går op i en højere enhed efter min mening. Om mekaniken kan holde til daglig brug ved jeg ikke men hvis nogle kan få et så kompliceret ur til at virke er det JLC. Der har dog været enkelte skriverier på nettet hvor Amvox2 er gået i stykker lige med det samme, så jeg vil betænke mig ved at købe et så kompliceret ur uden for DK - også selvom garantierne skulle dække her i landet...
God jagt!
•