Den store opsang!
Hejsa folkens.

Nu er det efterhånden adskillige måneder siden jeg har vist mit grimme fjæs her på jeres forum, og jeg har både gode og dårlige nyheder.

Til jer der ikke husker navnet kan jeg nævne denne tråd:
[url]"http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=4224&highlight=">http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic. ... highlight=[/url]

Den gode nyhed er, at jeg er blevet optaget på det studie jeg gerne ville ind på, og derfor har sagt mit arbejde op! I den forbindelse flytter jeg til København med min kæreste, og som tingene ser ud lige nu arter det hele sig ganske pænt for mig.

Den dårlige nyhed er at jeg kommer til at spendere omkring 25.000,- på bærbar, og bøger i forbindelse med studiet, og derfor har jeg endnu ikke kunne finde penge i økonomien til et ordentligt ur Icon_e_sad (ikke engang til et ringe ur - men det hænger måske også sammen med, at jeg hellere vil vente til jeg kan få noget fornuftigt).

Så jeg skylder jer en lille opsang, for siden mit første indlæg her på siden, har i lært mig at et ur godt kan være mere end et par plasticvisere, i en plastickasse, der drives rundt af et quartz værk.

Kort sagt står jeg stadig med næsen op ad glasset når jeg passerer en urhandler forskellige steder, og gør store øjne af de flotte ure som jeg nok må vente lidt med endnu.
Jeg tjekker stadig jævnligt salgsdelen her på siden, for at se om der skulle dukke noget op, selvom jeg godt ved at det er klogest at vente til jeg ér flyttet ind i lejligheden, og er kommet på plads.

Jeg er dog nået så vidt, at jeg har fastlagt at jeg ikke kan leve uden et Sinn pilotur (nok 656 eller 756), når jeg engang får råd.

Så 'fy skamme sig' I lede urentutiaster (stavning?).. I er skyld i, at jeg en eller anden dag må ud og købe mig et dyrt ur. Icon_e_smile hehe.

Der var egentlig ikke det store formål med denne tråd, ud over at jeg lige ville påpege, at jeg rent faktisk har lyttet til de ting I har sagt til mig i sin tid, og interessen nok "desværre" er kommet for at blive. Jeg må sige at jeg misunder jer, når I gang på gang viser billeder af flotte ure, men ikke mere end jeg er glad på jeres vejne. Og så vil jeg lige love, at når jeg engang får nosset mig sammen til at købe mit første ur, så får I et billede, uanset hvor ubetydelig et ur jeg får fat i.

Jeg tror stadig, at jeg vil anskaffe mig et Junkers som det første, da de er temmelig pæne og anstændige ure, men det store spørgsmål er jo så bare: "Hvornår?". Til det kan jeg kun svare, at det må tiden vise. Og hvem ved.. Måske falder jeg over et billigt vintage omega inden jeg får købt noget andet. Baun her inde fra, har i hvert fald gjort sit til, at jeg også skulle lægge mærke til omega, og det har bestemt også gjort indtryk! Icon_e_smile
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar
Hehe - endnu en i nettet - vi gør det godt drenge Icon_cool

Husk på, for hver tiende (10) bytur med en håndfuld fadbamser, lidt pool og en tur forbi pølsevognen på vej hjem vil du have brugt, hvad en vintage Omega, et Junkers eller et brugt Fortis Pilot koster (få nævnt, mange glemt).

Men TELØK med studiepladsen og bliv endelig hængende herinde (man behover ikke handle som en sindsyg for at kunne deltage herinde!).

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Haha Icon_smil

Jeg mindes også at jeg faldt herind for at søge råd omkring nogle Tag Heuer ure. Nogle var automatic, nogle var quartz, og jeg anede ikke hvad forskellen var sådan rigtigt.
Det blev jo en værre dyr fornøjelse, ca 3 gange så dyrt som oprindeligt planlagt Icon_razz

Mvh. Martin
Svar
mhca Skrev:Haha Icon_smil

Jeg mindes også at jeg faldt herind for at søge råd omkring nogle Tag Heuer ure. Nogle var automatic, nogle var quartz, og jeg anede ikke hvad forskellen var sådan rigtigt.
Det blev jo en værre dyr fornøjelse, ca 3 gange så dyrt som oprindeligt planlagt Icon_razz

Mvh. Martin

Tell me about it.. De snakker sgu ørerne af én herinde. Og så blærer de sig Icon_razz
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)