Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Som Peter skriver har Bjørn lavet en ny værkring der tager højde for at værkerne ikke havde samme størrelse. Dvs. såvel kasse som værk er opmålt og derefter blev værkringens dimensioner udregnet.
Der skulle justeres lidt på skiven så det var retur til tyskland. Det går ikke så stærkt med uret men det skal nok blive færdig engang. Så længe der er skred i processen.
/Mads
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Peter & Mads
Tak for svar, glæder mig til at se billeder af det færdige ur.
Lars
•
Svar: 524
Tråde: 50
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Det er godt nok et spændende prijekt du har gang i der mads
Glæder mig allerede til at se det engang færdige produkt.
Hvem er i øvrigt ham Bjørn? Og kan han lave gennemsigtige case backs til alle ure?
mvh
•
Svar: 20
Tråde: 1
Tillykke saa langt Mads cool kombination med tool ur og topforarbejdet luxusvaerk. Inspirerende. Basis for en limited Urup serie maaske

?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg ville umiddelbart tro at det bliver for dyrt at lave en limited Urup serie, da jeg vil gætte på at prisen ville ende på cirka 100.000 kroner per styk, grundet alle de timer der er lagt bag projektet, men det må i jo spørge Mads om.
MVH Peter
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
peter Skrev:Hej
Jeg ville umiddelbart tro at det bliver for dyrt at lave en limited Urup serie, da jeg vil gætte på at prisen ville ende på cirka 100.000 kroner per styk, grundet alle de timer der er lagt bag projektet, men det må i jo spørge Mads om.
MVH Peter
Kan 100k gøre det? Det får man jo ikke mange arbejdstimer, kasse/skive/værk/visere/lænke og fortjeneste ud af?
# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 20
Tråde: 1
TIl 100K bliver den nok desvaerre meget limited

. Selvom det et URUP er laekkert, kan man faa meget andet ur med knapt saa stejl en afskrivningskurve
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
havde jeg 100K havde jeg slået til!
•