02-08-2019, 10:08 PM
Jeg kom for et par år siden til at købe et Laco Memmingen til min søn. Han bruger det nærmest dagligt. Han havde mit Seamaster 300m i et par år, som “låne” ur. Men brugte det nærmest ikke! Som han sagde da han afleverede det igen, det er for fint til mig, han var bange for at ridse/skramme det!
Nå, jeg har heldigvis en bonussøn som gerne ville overtage herligheden, meen jeg har lagt mærke til det heller ikke er det foretrukne for ham.....
Det korte af det lange.
Den flieger har gjort noget ved mig!
Spørgsmålet er derfor hvilken?
Stowa 6498 handwound
Laco Memmingen Handwound
IWC Big Pilot
IWC Le Petit Prince
Det der umiddelbart tiltaler mig mest er Laco. Men den har sønnen, og måske derfor er den udelukket (hver gang han kommer hjem, så skal den gamle liige se og røre, altså klokken og den er sgu hammer fed og rører lige de rigtige ting i mig.)
Den her Stowa kunne også friste, handwound small seconds med det gamle 6498 lommeurs værk. Poleret med svanehals osv. I mine øjne et flot stykke urværk.
Så er der de 2 IWC fliegere.
Big Pilot er for stor og for dyr!
Så er der Le Petit Prince tilbage, men der er dato. Som er lidt et nogo, og synes jeg time og sekund viserne er for “ klumsede” hvis i forstår?
Om en uges tid går ferien i gang. Og jeg kommer lige forbi Schwartswald. So what to doo?
Har i nogen meninger og tanker som jeg har overset?
Vedhæftet skulle gerne være de nævnte.
Sent from my iPad using Tapatalk
Nå, jeg har heldigvis en bonussøn som gerne ville overtage herligheden, meen jeg har lagt mærke til det heller ikke er det foretrukne for ham.....
Det korte af det lange.
Den flieger har gjort noget ved mig!
Spørgsmålet er derfor hvilken?
Stowa 6498 handwound
Laco Memmingen Handwound
IWC Big Pilot
IWC Le Petit Prince
Det der umiddelbart tiltaler mig mest er Laco. Men den har sønnen, og måske derfor er den udelukket (hver gang han kommer hjem, så skal den gamle liige se og røre, altså klokken og den er sgu hammer fed og rører lige de rigtige ting i mig.)
Den her Stowa kunne også friste, handwound small seconds med det gamle 6498 lommeurs værk. Poleret med svanehals osv. I mine øjne et flot stykke urværk.
Så er der de 2 IWC fliegere.
Big Pilot er for stor og for dyr!
Så er der Le Petit Prince tilbage, men der er dato. Som er lidt et nogo, og synes jeg time og sekund viserne er for “ klumsede” hvis i forstår?
Om en uges tid går ferien i gang. Og jeg kommer lige forbi Schwartswald. So what to doo?
Har i nogen meninger og tanker som jeg har overset?
Vedhæftet skulle gerne være de nævnte.
Sent from my iPad using Tapatalk