Ophørssalg Hillerød
Schneekloth Watches Slotsgade 6 3400 Hillerød tel 70268260 are offering up to 35% on new watches.A Mont Blanc is selling at 25.155 kr before price was 38.700 kr.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hvis man går ind på deres hjemmeside skriver de, at de ikke ophører som sådan, men at de ikke fremover fører Mont Blanc ure.
Mvh.

Jørgen
Svar
(26-05-2016, 06:12 PM)JJensen Skrev: Hvis man går ind på deres hjemmeside skriver de, at de ikke ophører som sådan, men at de ikke fremover fører Mont Blanc ure.
That is not what they write in our local newspaper Icon_e_surprised
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(26-05-2016, 06:48 PM)willy Skrev:
(26-05-2016, 06:12 PM)JJensen Skrev: Hvis man går ind på deres hjemmeside skriver de, at de ikke ophører som sådan, men at de ikke fremover fører Mont Blanc ure.

Nej, firmaet henviser netop til den lokale avis på deres hjemme side, at avisen ikke har skrevet det rigtigt.
Firmaet fortsætter, men ikke med Mont Blanc ure fremover.
Mvh.

Jørgen
Svar
(26-05-2016, 07:10 PM)JJensen Skrev:
(26-05-2016, 06:48 PM)willy Skrev:

Nej, firmaet henviser netop til den lokale avis på deres hjemme side, at avisen ikke har skrevet det rigtigt.
Ok thank you Icon_smil
Svar
Det var så lidt Icon_smil
Mvh.

Jørgen
Svar
(26-05-2016, 07:10 PM)JJensen Skrev: Nej, firmaet henviser netop til den lokale avis på deres hjemme side, at avisen ikke har skrevet det rigtigt.

Men jo stadig et godt tilbud...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)