20-02-2012, 09:51 PM
ja. Efter en kort dialog bad han om at blive slettet.
Mikael
Mikael
|
Så kom en "passende" rem i hus
|
|
20-02-2012, 09:51 PM
ja. Efter en kort dialog bad han om at blive slettet.
Mikael
20-02-2012, 10:14 PM
Mikael Lange Skrev:ja. Efter en kort dialog bad han om at blive slettet. Det synes jeg er en stor skam - for til trods for, at han kunne være diskussionslysten på en lidt provokerende måde (jeg tror faktisk, at han syntes at det var underholdende), så havde han mange gode indlæg og bidrog med stor viden og gode tips på forum !! Men jeg kan forstå, at det var hans eget valg - og det må man så respektere /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
20-02-2012, 10:24 PM
Han sagde jo selv at det var hans fritidsaktivitet, altså at diskutere/irritere folk på nettet.
Han kom med mange gode ting/billeder, men gik også langt over strengen syntes jeg.
20-02-2012, 10:35 PM
kristofferJ Skrev:Han sagde jo selv at det var hans fritidsaktivitet, altså at diskutere/irritere folk på nettet. Kan være, at han går over til "det andet" ursite - ifølge flere medlemmer derovre, påstås det, at der er mere "højt til loftet" !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
21-02-2012, 12:23 AM
Det er altid ærgerligt når nogen vælger at smutte og det var lige efter mit indlæg, så håber da ikke at jeg har medvirket til at Jesper er smuttet....
Vh. Miwes Ps. Håber han vender tilbage når influenzaen er ovre og der er lidt mere overskud Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
23-02-2012, 12:25 AM
Flot rem der passer rigtigt godt til uret.
Lidt ligesom at få nyt tøj, giver et friskt pust. Med venlig hilsen
Hans Jørgen ------ There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation. W. C. Fields |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|