Overrraskende ny rem
Mornings.

Jeg skal simpelthen dele det her med Jer. Jeg er ret begejstret for nato remme og har åbenbart fortalt min bedre halvdel mere end hvad man forvent andre mennesker skal lægge øre til omkring disse.

I går morges var jeg kommet lidt sent ud af fjerene bla. fordi vi har en baby der laver lidt larm om natten. Sidste del af morgenrutinen er at vælge et ur og suse ud af døren. Igår blev det den diver der lå på sengebordet, iklædt en af de meget omtalte natoremme.

Jeg må have været temmelig træt for remmen føltes mærkeligt. Det var som om uret ikke rigtig gled på på samme måde som det plejede. Remmen var ligesom blevet tykkere. Og mere stiv. Og de kendt ombuk var væk. Den havde self. også fået en del regn aftenen før så måske den havde rettet sig lidt. Eller tog jeg uret omvendt på? Og farven var da ogå lidt anderledes...

Efter to minutter opdager jeg, at kæresten (og babyen) sidder og kigger forventningsfuldt på mig med store smil og spørger om jeg har svært ved at få uret på.

Min bedre halvdel har simpelthen været på nettet og bestille en ny nato rem til mig, monteret den i løbet af natten og lagt uret samme sted på natbordet som jeg lagde det.

Fantastisk gave og fantastisk kæreste Icon_e_biggrin
Svar
Det er dejligt med små positive overraskelser fra ens kæreste. Tillykke med den nye rem!
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Nice! - men:

İmage
Svar
Det er self. rigtig.

Vågnede op til denne fredag:

İmage

Idag har jeg bla. fået denne i fødselsdagesgave. Hun er altså sød Icon_e_smile

İmage
Svar
tillykke med fødselsdagen clifton. og tillykke med din stadige fornøjelse af dit nye orient.
Svar
Mange tak.

Ja, jeg er virkeligt begejstret for min mako xl. Jeg har vist også fået det pushet til en god ven der pludseligt har fået øjnenen op for aut. ure.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)