17-06-2011, 06:36 PM
Købte i sidste weekend nyt ur til konen. Hun har gennem længere tid lånt mit Sea-Dweller imens jeg havde gang i en hed affære med Linde Werdelin. Da denne affære havde lagt sig og LW'en fik ny ejer gik jeg længe og tænkte over hvad der nu skulle ske... Opgradering? Nedgradering? AP? Panerai? Andet Rolex? Alle sammen overvejelser der havde mig selv og mit behov i fokus..... efter mange overvejelser fandt jeg dog frem til at mit Sea-Dweller bare er URET for mig, no doubt about it.
I mellemtiden var konen dog blevet svært glad for mit Rolex, så da jeg gjorde krav på det blev hun lidt trist.... Hvad gør man så? Man tager da pengene fra salget af LW og køber hende en 16610 Sub fra 1996 (i øvrigt det år vi begyndte at være kærester)
Needless to say - hun blev meget glad og lidt rørstrømsk, ikke mindst over urets årgang
Et wristshot skal i ikke snydes for.

God weekend.
I mellemtiden var konen dog blevet svært glad for mit Rolex, så da jeg gjorde krav på det blev hun lidt trist.... Hvad gør man så? Man tager da pengene fra salget af LW og køber hende en 16610 Sub fra 1996 (i øvrigt det år vi begyndte at være kærester)
Needless to say - hun blev meget glad og lidt rørstrømsk, ikke mindst over urets årgang
Et wristshot skal i ikke snydes for.

God weekend.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)