Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Givet Likes: 0
Halløj
Imens jeg venter på mit nye po liquid metal(tror jeg får det sidste der bliver lavet.) ..., har jeg kigget og budt på seamaster 22545000. Jeg har dog fået den oplevelse at sælgere af disse har fået en ide om de skal være meget værd, da den model er udgået ... De er fra 2002- til 2005.. burde de ikke kunne erhverves for omkring de 8000-8500..eller er det mig der er galt på den
hva er jeres erfaringer. .ved en del herinde har haft modellen...
mvh hr.holm
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg købte mit til 8k og solgte det til 8,5 et lille år senere.
Dette var vel ca. 1,5 år siden.
Jeg har godt set nogle til salg til 10k eller mere, hvilket imo, er way off.
Hvis jeg skulle ud og have fat i et igen, ville jeg ikke give mere end 9k.
Og dette ville kræve at standen var i top.
•
Kim T Skrev:Jeg købte mit til 8k og solgte det til 8,5 et lille år senere.
Dette var vel ca. 1,5 år siden.
Jeg har godt set nogle til salg til 10k eller mere, hvilket imo, er way off.
Hvis jeg skulle ud og have fat i et igen, ville jeg ikke give mere end 9k.
Og dette ville kræve at standen var i top.
ja godt at høre. .mener også de som regl går til 8000-max 9000 jeg vil dog holde mig på 8500 og på et tidspunkt får jeg også et.. om ikke andet så må jeg vente..
mvh hr.holm
•
8000-9000 må være prisen. Dem der mener de kan få over 12k for det, får det ikke solgt..... Det er ikke længe siden at et meget flot eksemplar, blev solgt til 8k på salgssiden.... Solgte mit for 8,5k sidste år....
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg købte et for ca. 3 uger siden til 8.500,- på dba.dk.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej hr.holm
Der kommer kun 13 eksemplarer til Danmark af Liquid metal modellen, jeg talte idag med Brand Manageren fra Omega, og han ville gerne have købt et til sig selv, men det var ikke muligt da alle eksemplarer allerede er solgt, og det eksemplar jeg får er allerede solgt, og måske det sidste der kommer til Danmark, men mon ikke at det er dig som jeg har reserveret uret til.
MVH Peter
•
Hej Peter..
Nej det er ikke mig..Jeg har dog ventet længe derfor skrev jeg som jeg gjorde..Indtil vindre har jeg ventet 6 uger..skulle ha det sidst i august. venter spændt..
•
Citat:Det er ikke længe siden at et meget flot eksemplar, blev solgt til 8k på salgssiden
Det var den jeg nappede og der tror jeg faktisk ikke sælger helt har været klar over markedsprisen på modellen. Flotte eksemplarer ligger til 9-9,5. Den her var stort set ubrugt...
Den der har grisen, sætter prisen og i sidste ende er det vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Jeg syntes, ligesom mange andre, at 2254 er suverænt den flotteste Seamaster der nogensinde er produceret - Og jeg ville derfor ikke ha problemer med at gi 10K for et mint eksemplar.
•