Salgsjob inden for urbranchen
Hejsa alle

Jeg er i den uheldige situation, at jeg er blevet fyret i en nedskæringsrunde sammen med 124 andre.

Det giver jo unægteligt noget foder til ens tanker i forhold til ens karriere og fremtid. Laver jeg nu også det rigtige - er der noget fremtid i det osv.

Så var det jo, at jeg kom til at tænke på, at man måske kunne kombinere sin interesse for ure med det næste job. Derfor vil jeg gerne høre jer herinde, om i kender til nogle former for sælger/konsulent jobs inden for urverdenen? Her tænker jeg bla. på, at komme ud og præsentere urkollektioner - køre rundt til eksisterende forhandlere og hjælpe med udstillinger osv. (ovenstående er bare et forslag) - der kunne være mange forskellige konstellationer.

Er lidt bange for, at disse jobs kun eksisterer i min drømmeverden - men hvis jeg ikke spørger ad, så finder jeg jo slet ikke ud af det.

Venter på svar i spænding Icon_e_biggrin
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
Hej Marklund

De job findes selvfølgelig, men de er nok ret svære at få hvis man ikke har de rette kvalifiktioner, nu har jeg ingen anelse omkring hvilke kvalifiktioner du har, men hvis du skal søge arbejde som sælger er der jo Swatch Group i Hellerup, Stæhr i Gentofte, Arberg i Lyngby, og en hel masse andre urimportører, jeg nævner bare de tre største i Danmark.

MVH Peter
İmage
Svar
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=8&t=10232" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=10232</a><!-- l -->

Er sikkert for sent - men et eksempel på at det findes.
Svar
perfekt - det viser jo bare, at der er en chance. har kigget på de hjemmesider der er angivet herover og har bestemt mig for, at de alle skal have en uopfordret ansøgning.

skal nok huske at skrive med stort i ansøgningen - men shift er midlertidigt i stykker på min pc Icon_e_biggrin
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
Marklund Skrev:perfekt - det viser jo bare, at der er en chance. har kigget på de hjemmesider der er angivet herover og har bestemt mig for, at de alle skal have en uopfordret ansøgning.

skal nok huske at skrive med stort i ansøgningen - men shift er midlertidigt i stykker på min pc Icon_e_biggrin
Lyder sjovt at det skulle være i stykker både højre side tangenten og venstre side tangenten samtidigt - og måske også samtidigt Caps lock? kunne i virkeligheden være noget keyboard software - du kan da prøve at update - at tre tangenter ryger samtidigt lyder lidt mystisk?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
caps lock fungerer faktisk - der træder min dovenhed bare ind. men det er både højre og venstre. nogle gange virker de - dog meget sjældent.

prøver lige at opdatere - tak for hjælpen Icon_e_smile
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)