En uventet gave...
Idag da jeg kom hjem lå der minsandten en uventet pakke i min postkassen. Afsenderen var ingen ringere end Panerai. Jeg mente ikke og kunne huske at jeg havde bestilt noget hos dem, så spændingen var derfor stor da pakken skulle åbnes.

Indholdet var 1 stk. Panerai Historia - From the depths of the sea - Skrevet af Giampiero Negretti. Her lidt billeder.

İmage

İmage

Hvis nogen skulle være i tvivl er det en bog om Panerai's historie, helt tilbage fra da de blev grundlagt i 1860 og frem efter. Sammen med bogen lå et lille fint håndskrevent postkort med ordlyden "With our compliments and best regards, Louise Van Loo".

Det er da total spitzenklasse! Icon_e_smile
Svar
Den ser spændende ud. Har du modtaget den fordi du har købt et Panerai fra en autoriseret forhandler, og de så har dit navn - adresse ?

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Jeg tror det kommer sig af, at jeg på et tidspunkt kontaktede dem ang. et spørgsmål jeg havde vedr. mit PAM24. Dengang fik de i hvert fald min adresse. Uanset hvad er det en rigtig fed bog. Glæder mig til og få den læst, så jeg kan blive en smule klogere på Panerai's historie. Icon_e_smile
Svar
OK.

Jeg har den store Panerai bog af samme forfatter der vist tidligere har været vist lidt fra på Panerai forum. Lækker bog med flotte billeder, men var desværre ikke gratis. Flot af dem at give denne til dig U/B...

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Ser ud til, at være en spændende bog Icon_e_smile
Svar
Det er der s'gu stil over! Som medlem af JLC's klub fik jeg ved juletid en fantastisk fint indpakket pudseklud med logo på Icon_mrgreen

/Bjørn.
Svar
Hej DonWerner, Totaaaaal i orden kundepleje i.fb.m. et fedt ur. Respekt!

Icon_smil Sogge
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)