Audemars Piguet ROYAL OFFSHORE SAFARI NEW
Hej

Har set denne model i EU... Audemars Piguet ROYAL OFFSHORE SAFARI NEW Ref.26170ST.00.D091CR.01 - G-series

Sælger er urforhandler og prisen for vidunderet er kr. 83000 - jeg ved ikke hvad prisen er hos Klarlund, men mener at kunne huske er der er ca. kr. 113000.

Er det AP eget værk eller JLC ?

Er det den "rigtige" Safari hvis man kan udtrykke det således ?

Prisen er som nævnt kr. 83000 - kan denne justeres i nedadgående retning og hvormeget ?.

Valget bliver formentligt IWC Big Pilot eller AP Offshore.

Hilsen John
Svar
Hey
Jeg har også et AP safari mener ar min også er G model (2006) og det er med JLC værk. Mener at det koster 128000 hos klarlund med er ikke sikker

John S. Skrev:Hej

Har set denne model i EU... Audemars Piguet ROYAL OFFSHORE SAFARI NEW Ref.26170ST.00.D091CR.01 - G-series

Sælger er urforhandler og prisen for vidunderet er kr. 83000 - jeg ved ikke hvad prisen er hos Klarlund, men mener at kunne huske er der er ca. kr. 113000.

Er det AP eget værk eller JLC ?

Er det den "rigtige" Safari hvis man kan udtrykke det således ?

Prisen er som nævnt kr. 83000 - kan denne justeres i nedadgående retning og hvormeget ?.

Valget bliver formentligt IWC Big Pilot eller AP Offshore.

Hilsen John
Svar
De skiftede mellem det gl. JLC baserede værk og det nye in-house i G-serien. Eneste måde at tjekke det på er at tjekke papirene. Der står værk nr. i. Er det in-house starter nr. med 3126 mens det gl. JLC baserede er 2326.

Personligt ville jeg godt smide en skilling ekstra for in-house værket da det i mine øjne er et lille niveau finere end det gl. Dog ikke noget du vil kunne mærke i dagligdagen.

Prisen for Safari er små 130 k. retail. Brugtprisen ligger på ca. 70-75 k for den gl. model og 75-80 k for den nye. Om detkan forhandles ned kommer an på sælger og dine talenter som handelsmand Icon_e_wink

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)