GTG i Horsens på lørdag kl. 15
Som tidligere nævnt i en anden tråd, er vi nogle som mødes i Horsens til en uformel GTG på lørdag kl. 15.

Planen er at man selv medbringer kød til grillen, og vi så står for øl/vand samt tilbehør til kødet.

Prisen er 50 kr.

Tag alle dine ure med, så der er lidt at kigge på. Jeg garanterer for at der kommer "sjove" modeller på bordet Icon_e_wink

Tilmelding kan ske på <!-- e --><a href="mailto:gjoedesen@hotmail.com">gjoedesen@hotmail.com</a><!-- e --> indtil torsdag kl 21.

/Mads
Svar
Det kunne være rigtigt interessant, men desværre skal jeg til Duran Duran koncert i Odense om aftenen.....
Svar
og jeg får jyder på besøg i weekenden, så jeg er desværre også indisponibel! Men god fest alligevel!
Svar
Der kommer sikkert en mulighed igen efter ferien. Vi er nogen som ses af og til, så det er jo bare at gøre et af disse GTGs officielle.

Ellers er det jobare at tage initiativ og invitere. Der plejer at være ok opbakning.

/Mads
Svar
Hej

Vi er foreløbig en syv otte stykker til mødet. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Skal til Horsens (Halse) lørdag formiddag og hente mit Seamaster som Peter har sat i stand, men har desværre en fødselsdag i Århus lørdag aften....god vind.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)