12-06-2008, 01:18 PM
Benjamin Lysgaard Skrev:Er der ikke en som vil forklare mig hvordan man aflæser tiden på sådan en sag?
Som du plejer, på disse er de blot kun med en nøjagtighed inden for 5 min.
Thomas
|
Hvad der åbenbarede sig på fødselsdagsmorgenbordet....
|
|
12-06-2008, 01:18 PM
Benjamin Lysgaard Skrev:Er der ikke en som vil forklare mig hvordan man aflæser tiden på sådan en sag? Som du plejer, på disse er de blot kun med en nøjagtighed inden for 5 min. Thomas
12-06-2008, 04:33 PM
hannover_dk Skrev:Geodoc Skrev:Hvordan er det med REGULATEURbjorn_e58 Skrev:Var denne dejlige sag fra Meistersinger med ETA 2801-2:Sådan en "tvebak" ku' jeg da også godt tænke mig på fødselsdagsmorgenbordet. Jeg mener ikke at et ur med én viser er regulateur, men at den skal være, som du nævner, med to seperate skiver til hhv. minut og timevisning. Men om dette ur officielt kan kaldes en regulateur ved jeg faktisk ikke. /Mads
12-06-2008, 05:42 PM
Det er rigtigt som Thomas skriver, at man kun præcist kan aflæse hvert 5 minut, men da viseren stille bevæger sig mellem de 5 minutter, kan man godt se når klokken er lidt mindre.
Jeg synes det er utroligt nemt at aflæse og nemmere end et alm. ur, da jeg kun skal forholde mig til 1 viser. Problemet opstår når man skal nå bussen kl. 1227............. Torben |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|