30-04-2008, 03:46 AM
Hej
Et ganske glimrende ur til prisen.
MVH Peter
Et ganske glimrende ur til prisen.
MVH Peter
|
Citizen Promaster Automatic ... ?
|
|
30-04-2008, 03:46 AM
Hej
Et ganske glimrende ur til prisen. MVH Peter
30-04-2008, 10:11 AM
men Peter - er det godt til prisen?
vh (ja serveren svarer langsomt ofte-også for mig) vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
02-05-2008, 02:25 AM
Hej John
Det vil jeg gætte på. MVH Peter
02-05-2008, 02:26 AM
Hej John
Det vil jeg gætte på. MVH Peter
02-05-2008, 09:05 PM
Jeg er klar over, at langt de fleste i dette forum er kendere og entusiaster omkring ure. Mine spæde skridt inden for området har jeg taget ved at købe mit første "ikke-batteri-drevede" ur. I er altså med til min "fødsel" inden for området.
Så kom mit Citizen Automatic Promaster ! (Bestilt d. 26.04.08 fra USA) Har haft det på hånden hele dagen, og det der slår mig allermest er: Det sidder rigtig godt ! Jeg kan faktisk ikke mærke, at jeg går med ur. Det ser meget mindre ud end det faktisk er. Generelt er jeg rigtig godt tilfreds: Jeg har betalt 490 kr. inkl. levering for et ur med et gennemprøvet automatic urværk med mulighed for manuelt optræk. Finishen er ok, og jeg vil sige god til prisen. Uret aflæses bedre end forventet i mørke. Når jeg tænker på, at jeg skal bruge uret hver dag i mit arbejde som pædagog, hvor det bliver udsat for lidt af hvert, så er jeg sikker på, at jeg har fundet det rette ur ! Det virker robust, og har allerede været i karambolage med en dør og en mur - uden ridser (endnu) ... Tak, til alle som har postet indlæg ... det er jo en måde jeg lærer mere på - sa tak for det ! Urkasse i imiteret skind. ![]() Mit første automatic ... ![]() Lyser fint i mørke. ![]() P.S.: Tak til Hannover for "billed-timen" !
02-05-2008, 09:32 PM
joepete Skrev:P.S.: Hvordan kan jeg oploade billeder fra min pc direkte i et indlæg ? Tillykke - en herlig start. Du tilmelder dig og uploader til http://www.photobucket.com og får ikke spam eller andet ud af at melde dig til Så kopierer du den link der hedder IMG uden at gøre andet end kopiere, og indsætter her - så er den der vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|