Mads Laier....
Mads Gjødesen Skrev:Det er en sørgelig udvikling. Hvad bliver det næste? At de overfalder ganske almindelige bankansatte i deres privathjem og får dem til at åbne boksen i banken? Mon ikke der snart er basis for at gøre en indsats. Jeg hørte også at indehaveren af "Perlen" lukker butikken pga. overfald og røverier, og ikke længere kan klare presset. sørgeligt at folk skal opgive deres erhverv fordi politikkere/politiet ikke kan/vil gøre en drastisk indsats.

/Mads

Det er desværre ikke noget nyt i, at ansatte bliver overfaldet i deres hjem og tvunget til at åbne banken. Det er gjort flere gange, men det er en del år siden.

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Men iflg aviserne kan det nu faktisk være sådan at ekspedienten har inviteret en kæreste med hjem og de har hygget, og så har den inviterede "bedøvet" urmageren - eller hvad der nu er sket, og derefter nappet ur og nøgler - og jeg det virker tilmed som om politiet mistænker en lidt mere rodet affære.

Rart hvis det ikke ligefrem er et indbrud med røveri og bedøvelse, men noget andet som ikke egentligt rager os som ligger til grund.

"Røveren" er fanget er virker klart at være den ene af de involverede, men har kun fået varetægt i 3 dage hvilket viser en meget svag sigtelse -normalt i forhold til selve det med at bedøve og stjæle ur og nøgler osv.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)