Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Jeg er også overrasket over interessen, men det er for pokker da kun positivt.
Grunden til at jeg skrev "Fynsk Urtræf" var kun fordi, det afholdes på Fyn, ikke at det kun skulle være fynboer, hvilket hovedparten trods alt nok vil være.
Og nej, jeg har ikke 72 billardkøer, kun 12.
Indtil videre er her 12 som er interesseret, men det ændres jo nok når der kommer en dato på. I uge 8 er vi på Tenerife og weekenden efter er der turen til Hamborg. Så der går da nogle uger endnu inden det bliver til noget.
Men jeg regner, som skrevet, med at jeg kan overtale min søde hustru til at lave nogle sandwich og så kan jeg også klare øl og sodavand.
Er det ok at opkræve 30 kr. pr. næse? Det er i hvert fald nemmere end at skulle opkræve penge pr. øl/vand!
Jeg går da ud fra at i har lyst til at tage et udvalg af jeres ure med? Det vil i hvert fald være meget interessant for os "nye". Jeg har ikke selv ure som er interessante for andre, men det er i jo en del der har.
Med venlig hilsen og fortsat god søndag.
Claus Tukjær
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Det lyder rigtigt hyggeligt med endnu et ur-komsammen. Man skal aldrig sige aldrig. Lad os se om sjælland bliver repræsenteret, jeg er interesseret hvis der er tid og yderligere interesse herovre fra!
Det er fint at opkræve et beløb, det "plejer" vi.
•
Svar: 83
Tråde: 10
prisen er naturligvis helt i orden, og jeg har som tidligere skrevet at jeg er parat hvis det passer i kalenderen.
Jeg kommer fra sjælland, så vi er da nogle stykker fra "hovedlandet"
•
Svar: 588
Tråde: 108
Så mangler vi bare en dato Claus
Med venlig hilsen
Christian
•