26-03-2008, 12:40 PM
|
Nyt look til vintage Seamaster...
|
|
26-03-2008, 12:43 PM
Flot, flot, flot! Jeg har længe ønsket mig en gammel Omega med netop den lænke (dog i guld, men det er kun for bling-bling).
Hvor har du fanget den henne? Det lader til at være i rigtig flot stand. "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
26-03-2008, 12:51 PM
GTwatch Skrev:Flot, flot, flot! Jeg har længe ønsket mig en gammel Omega med netop den lænke (dog i guld, men det er kun for bling-bling). Mange tak Uret er købt hos Krognos - jeg havde længe ledt efter en flot og velholdt Seamaster helt i stål - og heldigvis havde han ét Lænken har jeg netop fået hjem fra Ebay. Det er ikke en Omega, men er i super kvalitet! Sælgeren hedder "seikoprince", og er 100% til at stole på...
26-03-2008, 01:25 PM
Det er jo en meget smukt ur.....
Og det er en flot lænke.... Men de gamle ure er altså smukke med en lækker rem... men også med en smuk lænke.... ![]() ![]() ![]() vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
26-03-2008, 04:52 PM
Rigtig flot mesh rem til vintage seamaster. De der mesh remme bruger jeg også gerne selv. Det er vigtigt man finder en der passer uret i tykkelse (ja tykkelse ikke kun bredde naturligvis) for de findes i ret tynd mesh og op til noget med 4 mm tykt - som kan være super på ex en chronograf
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)