Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Redial er som så fint - underligt at det i første omgang spiller ind (med mindre kvaliteten er elendig). Men Omega (Seamater) fra 60'erne er vel også det, der er mest udsat.
Speedmasteren har jeg ikke set redialed, eller Heuer alskens slags? Eller er det bare mig? Rolex - jo, visse Oysters, men Subs?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
GTwatch Skrev:Redial er som så fint - underligt at det i første omgang spiller ind (med mindre kvaliteten er elendig). Men Omega (Seamater) fra 60'erne er vel også det, der er mest udsat.
Speedmasteren har jeg ikke set redialed, eller Heuer alskens slags? Eller er det bare mig? Rolex - jo, visse Oysters, men Subs?
Det rammer absolut hovedsageligt seamaset og constelations i stort tal - mer en ½ delen på mange auktioner, jeg er så sikker jeg kan være
Jeg tror det har at gøre med at der findes fabrikker som laver masser af dials til de ure, og derfor stemmer dials slet ikke med kassen hvis man kontrollerer
Det kan da normalt ikke betale sig at lave en redial for at sælge et ur til 250 Euro, men der findes masser af skiver til rådighed, som jeg ser det, 10-12 forskellige skiver. Ellers ville det jo være naturstridigt at det skulle betale sig at skife for at sælge, men HUSK mange skiver er skifet i godt formål for måske 10-35 år siden - af en urmager, som ikke har været så fokuseret på at den skulle være autentisk, men at det skulle blive flot
vh
•