Micro adjustment watch bracelets
Anyone owned a watch they had to sell on because you could not adjust the bracelet for a good fit? I had to sell a PP that i liked because the bracelet was to tight or loose when i changed the links .I had the same problem with a Omega seamaster.I like the system Rolex have on the clasp where you can adjust a few mil-at a time. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
En af de ting jeg var helt vild med på min Marinemaster Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg føler så godt som dagligt, at mine ure sidder for stramt eller løst (hvilket nok hælger sammen med den telstivt høje vægt på Steelfish og Planet Ocean - begge på lænke). Jeg kunne dog ikke finde på at sælge et ur på den konto... Men det får mig til at overveje, om jeg på et tidspunkt skal prøve et ur med mikrojustering af lænken.
Svar
I know the problem is worse in the sommer months the wrist seems to get bigger through the day.The Seiko MM strap and the Rolex glide lock is a good solution for a short period.But in the long run i think micro adjustment is best. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)