Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(11-07-2016, 12:37 PM)jsb Skrev: Har ingen problemer med Steinhart og mener helt generelt at det mærke/design snobberi er helt til grin.
Hvis jeg er en mærke/designsnob fordi jeg ikke ønsker at købe et ur der åbenlyst har kopieret designet fra andre, bærer jeg det "mærke" med glæde
Svar: 77
Tråde: 11
Modtaget Likes: 20 i 15 svar
Givet Likes: 51
Synes også den ser lidt for gul(d) ud, mere end at den ligner et bronze ur.
Nå, jeg har allerede et ur i bronze, og fik kigget med fingrene idag på et Pingo.
Det er et gedigent ur som lader til at være i stand til at få nogle knubs, remmen er også ret fed.
Jeg havde muligheden for at snuppe det for 2100kr men det tilbud gælder ikke længere. Butikken jeg var i idag ville have 3500kr - så jeg må afvente lidt, men jeg tror det bliver et Pingo i stedet! :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,828
(11-07-2016, 12:37 PM)jsb Skrev: Har ingen problemer med Steinhart og mener helt generelt at det mærke/design snobberi er helt til grin. Folk har tilsyneladende ikke samme "høje" standarder når de køber biler eller går på apoteket. Lige denne Steinhart er imidlertid ikke min kop te. Jeg synes ikke helt uret fungerer i bronze, det bliver lidt for bling. Gummiremmen er også alt for bastant IMO, men den kunne man naturligvis skifte.
Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
Hvad bygger du din påstand på omkring folks (hvem det så er)
Standarder når de køber biler og medicin.
Ingen tvivl om at for langt største del af DK befolkningen,
Der vejer prisen på deres nye bil tungest.
Jeg har været indblandet i proffesionelt/ejet alt fra en Wartburg (twice) over til Mercedes,
Jeg har aldrig haft set nogen prøve at ligne noget fra den anden lejr.
Så hvordan skal din påstand forståes.?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
(08-07-2016, 01:12 PM)arsenio3d Skrev: Hvad synes I om det her fra Steinhart?
Et direkte spørgsmål kræver et direkte svar!
Jeg synes Steinhart generelt er noget snylteri og det eneste positive jeg har at sige om dem er at de bruger ETA værker...
I min verden er der masser af alternativer i samme pris klasse...
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•