Ur monogami.....?
En brugt sort Themes er nærmest umulig at finde med mindre man tager til USA. Kan du nøjes med rem udgaven har Kroon een til salg. Det er den jeg ville vælge.
Jeg endte med at købe Panda'en som jeg ikke har fortrudt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
AP novicen er ikke færdig med de dumme spørgsmål Icon_smil

Hvad er så forskellen på en ref 25721ST.00.1000St.08 og en "black themes" ref 26020ST.OO.D001IN.01? jeg kan ikke umiddelbart se nogen?
Svar
25721 er med lænke, 26020 er med rem.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Men de er begge såkaldte "black Themes"? Hvilken er mest attraktiv?
Svar
Black Themes refererer her til skiven. Jeg er ikke til ROO med lænke idet jeg synes uret bliver alt for voldsomt. Andre synes ROO lænken er det flotteste der findes.
I din situation kommer du nok til at vælge ud fra hvad der kommer til salg og din tålmodighed.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
MortenKN Skrev:Inspireret af Kim T har jeg sat mit Linde Werdelin 3-Timer og mit Sea-Dweller til salg til fordel for noget andet..... Der skal ske noget nyt og jeg savner egentlig mit gamle Panerais "tilstedeværelse" på håndleddet. Samtidig kan jeg mærke at jeg begynder bevæge mig nærmere den horologiske top, idet mærker som AP og JLC begynder at trække lidt. Og for at realisere et af de ure, er jeg nød til at skal af med mine to babyer. Men når alt kommer til alt er jeg vidst også blevet enig med mig selv om at jeg hellere vil have ét ur fra toppen af kransekagen - end et par stykker lidt længere nede af rangstigen

Så mit spørgsmål er egentlig bare om der måske er nogen i det østjydske der ligger inde med et AP ROO, AP RO Diver, JLC EWC eller outsideren IWC 3786 Ceramic, som de kunne have lyst til at fremvise?

God weekend

mvh
Morten

Jeg har det på samme måde, og derfor har jeg sat min saming af IWC-ure samt andre til salg - med håbet om, at der bliver råd til en AP Royal Oak i klassisk design.

Venligst

Stefan Garvig
Hej Morten

Hvis du er interesseret i en fremvisning i Vejle kan jeg klare et AP RO 15202 og et AP ROO (jeg har lænke, safari rem og en sort gummi rem) til min ROO, så kan du se forskellen !

Ellers kom til UR11, der kommer flere ROO'er.

Jacob
Svar
Endnu en gang tak for input - Rart at se at der er forståelse for tanken (eller sindssygen om man vil) Icon_smil

Jakob, det tilbud siger jeg ikke nej tak til. Jeg vil meget gerne se dine to ure hvis du har lyst til at vise dem frem. Ikke mindst fordi jeg faktisk har relativt små håndled, så det ville faktisk være rigtig fedt at se de to forskellige AP'er irl. FEDT du gider vise dem frem Icon_smil

PM mig så kan vi tage den derfra - Vejle tager mig en halv time så jeg kan tage derned når som helst.
Svar
Skal I have styr på referencerne så tjek <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kronosclub.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.kronosclub.com</a><!-- w --> ud. Der får man et godt overblik over div. RO modeller. Desværre er den ikke 100 % opdateret med alle de seneste modeller Icon_e_sad

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)