Sjov Dynamics
Hej!

Jeg er normalt ikke til Omega's Dynamics men denne her ser da sjov ud og så med ekstra remme, jeg synes dog det er lidt svært at se om det forgyldt eller stål på de billeder:

[url]"http://www.dba.dk/herreur-omega-flot-omega/id-68479965/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dba.dk/herreur-omega-flot-omega/id-68479965/[/url]

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
sjov....

den er ualmindelig grim......

måske så grim at man kan holde af den.....

uha da.

vh Baun
Svar
Tror det er en ST 196.0301 med kaliber 1430 som er en DAME kvarts omega (32 mm), men det sjove, at minutviseren går i hop frem (minut af gangen tror jeg)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Baun Skrev:sjov....

den er ualmindelig grim......

måske så grim at man kan holde af den.....

uha da.

vh Baun

Jov kønne er de bestemt ikke, jeg har aldrig helt forstået den pølse ring men måske er det 60/70 mode, jeg har dog aldrig set dem med boks, ekstra specialremme og værktøj, jeg vil dog sige at den er pænere end de typisk brune der nok er et af de grimmeste ure der er skabt. Det er ikke et ur jeg kunne finde på at købe.

Mvh
Thomas
Svar
Det er et 80/90 ur. Den gamle Dynamic var også lavetsådan at man selv kunne skifte remme på dem ved hjælp af et lille styk rødt værktøj.
Svar
TDN Skrev:Det er ikke et ur jeg kunne finde på at købe.

Mvh
Thomas

Det kunne jeg måske godt hvis prisen var "rigtig" - blot for at lige vise den i samlingen.

vh Baun
Svar
Baun Skrev:
TDN Skrev:Det er ikke et ur jeg kunne finde på at købe.

Mvh
Thomas

Det kunne jeg måske godt hvis prisen var "rigtig" - blot for at lige vise den i samlingen.

vh Baun

Jov, nu har jeg så mange andre Omega'er jeg hellere vil have først, men hvis jeg engang når så langt som dig med samlingen kunne den sikkert supplementere samlingen.

mvh
Thomas
Svar
Hej

Den er fra start firserne til midt firserne, og en eklatant fiasko fra Omegas side af. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)