Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
øhhh...
jeg trækker på smilebåndet
men mere fordi der mangler et eller anden for at jeg kan forstå... et link - eller?
vh baun
•
Svar: 113
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:øhhh...
jeg trækker på smilebåndet
men mere fordi der mangler et eller anden for at jeg kan forstå... et link - eller?
vh baun
Hej,
Jeg må desværre ikke linke direkte til uret.
Derfor skal du/I - som skrevet i teksten - Google Zanetti Impero. Så kommer det famøse ur op som den første post.
/Mikkel
•
Svar: 208
Tråde: 65
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Smag kan jo heldigvis diskuteres. Jeg ville nødig ses med dette ur på armen, men jvf. en artikel jeg fandt på nettet, er det en respekteret juveler i Rom, der laver disse ure, og amerikanerne skulle være "vilde" med dem.
På deres hjemmeside, er der faktisk også ting der er mere hen imod konventionel smag, og mit utrænede blik kunne godt se det som kvalitetsvarer.
Jeg tror ikke det er et af de kendte net "scams", hvor en vare er 100 kr værd, annonceres til 30.000 på nettet, så den nemmere kan sælges for kr. 3,000.
Men, er der nogle her på dette forum der kan fortælle lidt mere om Zanetti ??????
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeg kan kun sige, at urmærket ikke på deres hjemmeside gør så voldsomt meget for at man skal blive klogere. En masse snak om design og billeder af tegninger af ure (skiver/kasser) og historie om kring århundreskiftet (till 2000 eller til 1900 - jeg tror til 2000)
Jeg har læst PDF brochure og andet fra deres side- og smagsmæssigt har jeg det somk efter 14 candyfloss - men jeg kan ikke se hvad der er inde i urene, og heller ikke ret let vurdere andre materialer.
Jeg er altid bange for nogen der taler om sig selv som en af de sidste små urmagere i landet, og som så har en kollektion på 11 forskellige serier - bare til mænd, og så kommer til kvinder og smykker, alle totalt bling - og i mange forskellige farver inden for flere af hver af serierne. Det ligner ikke en af de små fine håndbyggere. Et sted i en PDF er der en glass-back, og det ligner en kinesisk V 7750.
Her er brochuren på siden med kollektioner
http://www.zannettiwatches.it/collection.htm
Med mindre nogen kan komme nærmere hvad kvaliteten består af - så sidder jeg stadigt og trækker candyfloss-tråde ud af munden
vh
•