Lars Larsen Ure
Efter en uge på Bornholm har jeg netop læst et interview med Flemming Østergaard, hvor det lyder til, at det eneste lyspunkt han har, er arbejdet med et urfirma, Lars Larsen Ure.
Jeg var rørt, næsten til tårer.
Kender nogen dette hæderkronede, historiske, inhouse, håndbyggede, i Danmark, evighedsgarantidækkede, mest i Polen forhandlede ur?
Det lyder som et seriøst alternativ til DW-ure. 
Hvorfor har ingen gjort opmærksom på dette designikon?
Det hører tilsyneladende hjemme blandt Arne Jacobsen og andre klassikere.
/
Kristen
Svar
De forhandles da i provinsbyer i flere europæiske lande, ifølge deres store locator Icon_smil . Det er ret nemt at skrive in-house, og batteriet er sikkert sat i DK, så de kan teste om det går, inden de sender det ud i verden. Der er tilsyneladende ikek nogen begrænsninger for, hvad man kan skrive eller side i reklamer nu. Jeg undres over 2 nogle tv reklamer, hvor begge firmaer reklamerer med at være Danmarks største cykleforhandler.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • millan renatus
Svar
Troværdighed.
Det er vel det, det drejer sig om?
Omdømme og troværdighed.
Hvad har vi ellers at kæmpe om?
/
Kristen

Og hvis vi har tabt det, kan det så nogen sinde genskabes?
Svar
Skulle der opstå problemer med evighedsgarantien - så kan man heldigvis få et nyt værk til $10 Icon_sign

http://www.allwatchparts.com/MIYOTA-9T22...p_438.html
- Tom

// DSSD D-Blue
[-]
  • millan renatus
Svar
Sikkert et meget fint ur til prisen - er sikker på ham Østergaard griner hele vejen til banken :-)
Svar
Skal Østergård ikke ind og samle klemmer? Icon_smil
Mvh.

Jørgen
Svar
(04-08-2017, 06:15 PM)Appleboy Skrev: Sikkert et meget fint ur til prisen - er sikker på ham Østergaard griner hele vejen til banken :-)

Østergård har investeret 6 mill i firmaet sammen med en anden, og der har kun været overrskud i enten 1 år eller kvartal. Sidste regnskab var et underksund på 6,1 mill. kr.  Firmaets fremtid i længen er tvilvsomt. Men man kan jo nok, uanset hvad, sælge en del af disse ure. Billig ure er populære og historen om danskhed er altid lidt god. Vil og sige at Chris Copenghagen ure er endnu mere intersante.

Men med en investering på 6 mill, og hvis de penge kun gik til ure, kunne de købe 10.000 +- stk. Der skal mange salg til for at hive pengene hjem.

(04-08-2017, 07:10 PM)JJensen Skrev: Skal Østergård ikke ind og samle klemmer? Icon_smil

Jo, og han har vel ca 12 måneder igen, for jeg mener han allerede er inde. Ellers bliver det nok til 18 måneder. Ved ikke om han kan komme ud før tid med god opførsel  Icon_e_biggrin1.
Svar
Chris copenhagen ure får point for de meget opfindsomme navne, der mangler bare en lorteøen og Christiania i hans kollektion

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)