Kaventsmann Bathyal II 6000 m
(30-06-2017, 11:50 PM)Miwes Skrev: "Jeg prøvede Triggerfish udgaven hos Claus. Den virkede helt lille "

Den er jeg nu ret vild med og nok mere mig, så de 46mm ville være fint Icon_Up

Det er også et tæskelækkert ur Michael. Nu var jeg blot låst fast på målet

--
There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
Svar
Jeg må vist lige vinde i lotto først Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
Det lidt groteske er at uret ikke har en dykkerlynette og ikke har en gummirem. Men det er nok heller ikke meningen man skal dykke med det.

Diameteren er fin. Jeg kan ikke mærke forskel fra 47 mm og til 53 mm for den sags skyld. Det er kun visuelt. Jeg vil hellere ikke tro højden betyder så meget "følelsesmæssigt". Men den kan nok nemt få et par slag mod en dørkarm.  Sådan set et sjovt ur fint til sommerbrug. Må være en pinstilent om vinteren når jakke skal af og på :)
Svar
(01-07-2017, 07:14 AM)stenstrupigen Skrev: Det lidt groteske er at uret ikke har en dykkerlynette og ikke har en gummirem. Men det er nok heller ikke meningen man skal dykke med det.

Diameteren er fin. Jeg kan ikke mærke forskel fra 47 mm og til 53 mm for den sags skyld. Det er kun visuelt. Jeg vil hellere ikke tro højden betyder så meget "følelsesmæssigt". Men den kan nok nemt få et par slag mod en dørkarm.  Sådan set et sjovt ur fint til sommerbrug. Må være en pinstilent om vinteren når jakke skal af og på :)

Hej
Jeg tror det er bevidst at uret ikke leveres med gummirem. Han vil gerne have at farverne passer sammen. Iøvrigt kan læder sagtens tåle en tur i baljen selvom det ikke er optimalt. Jeg vælger dog selv at købe en gummirem på et tidspunkt.
Jeg mener ikke at der er drejekrans på idet han ønsker at lave uret i så få dele. Dette med henblik på at det skal holde. Og den tanke kan jeg sagtens følge. Jeg har haft mange ure hvor drejekrans laver problemer.
Bemærk at der er livstids garanti på alle Kaventsmann ure

İmage

--

Okay. Så har jeg fået et ur som har overgået ALLE mine tidligere ure mht plus minus sek pr døgn!!!!!!!
Over 24 - konstant på armen - er uret i 0 sek. Det vil sige intet tab eller + Vanvittigt flot af dette ETA 2824
İmage

--
Svar
(01-07-2017, 10:19 AM)runzuk5 Skrev: [quote='stenstrupigen' pid='306077' dateline='1498886041']
Det lidt groteske er at uret ikke har en dykkerlynette og ikke har en gummirem. Men det er nok heller ikke meningen man skal dykke med det.

Hej
Jeg tror det er bevidst at uret ikke leveres med gummirem. Han vil gerne have at farverne passer sammen. Iøvrigt kan læder sagtens tåle en tur i baljen selvom det ikke er optimalt. Jeg vælger dog selv at købe en gummirem på et tidspunkt.
Jeg mener ikke at der er drejekrans på idet han ønsker at lave uret i så få dele. Dette med henblik på at det skal holde. Og den tanke kan jeg sagtens følge. Jeg har haft mange ure hvor drejekrans laver problemer.
Bemærk at der er livstids garanti på alle Kaventsmann ure

Ja, det er fint med livstidsgarantien.
Svar
With a watch like that I could forget all about sleeves.

--
Svar
İmage
..
İmage

Det er bare så lækkert det ur!!!!

--
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)