parkering i kbh på en mandag (17dec) HJÆÆLP en jyde
hej alle. jeg er på vej til kbh, og er i den situation at jeg har lejet et værelse i city.
Jeg er i bil og skal parkere et sted. Hvordan klare jeg den uden det koster mig 500kr+

p.s Jeg er fra aalborg!;D og kan sagtens gå langt for at spare et par hundrede.

det er Danhostel city jeg skal bo på.

mvh Kenneth
Svar
Du kan ikke holde i KBH gratis - men du kan parkere ved en station godt væk fra KBH, helt gratis - ex Steengårdens station i Lyngby/Bagsværd - og futte med tog i 18 minutter ind til storstaden. Husker ikke om der er gratis ved Høje Tåstrup station, som jo ligger mere i fugleflugtslinje på din vej - men mon ikke?
Metoden bruges skam af undertegnede - ikke lige i KBH men ved ture til Paris, London eller lignende. Skønt ikke at skulle køre bilen helt ind i hxxxxxx men smide den af i noget provislignende noget- og hoppe på tog 25 minutter ind til Gare du Nord eller Waterloo
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Paker på Frederiksberg siden, så koster det kun 30kr om dagen.

Skriv en om hvis du skal have det forklaret nærmere
Svar
Ellers kan man parkere gratis flere steder på amager. Feks på hedegaardsvej.

Der er en metro station lige ved siden af..
Mvh Kim 
Svar
Parker på Frederiksberg og tag Metro eller bus.

Parkerer du i P-Zonen koster det 35 kr. dagligt.

Men parkererer du bilen vest for Nordre Fasanvej, så er det gratis, evt. ved Lindevang Metro. Det gør flere af mine jyske venner og bekendte.
Svar
Køb en gammel havelåge, og parker (gratis) i Valby Icon_e_smile
Svar
Hej Kenneth,
hvis der ikke er arrangementer, så kan du parkere gratis på P-pladsen ved Øksnehallen. Den ligger lige bag ved Hovedbanegården, og derfra har du ca. 1,8 km til fods til Danhostel.

Mvh
Carl
Svar
Carl Skrev:Hej Kenneth,
hvis der ikke er arrangementer, så kan du parkere gratis på P-pladsen ved Øksnehallen. Den ligger lige bag ved Hovedbanegården, og derfra har du ca. 1,8 km til fods til Danhostel.
Der er desværre lavet nye P-regler for dette område og kødbyen, så der nu kun er 2 eller osse er det 3 timers parkering
Svar
Til en anden god gang, så kan man parkere gratis på stort set hele Nørrebro, så længe man er på den anden side af Jagtvej når man kommer inde fra city af. Så er det bare lige at hoppe på 5A i 4 min, så er man i centrum
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)