God service - jeg havde næsten glemt hvor godt det er :-)
Havde en super oplevelse ved en tysk forhandler idag.
Skulle ikke købe noget, men bare høre hvornår det fremtidige ur dukkede op.

Det endte i godt en times urnørderi, med alle mulige røverhistorier krydret med befamling af nogle lækre ure, herunder Blancpain, AP og et Rolex ref. 5513 han havde købt af en kunde for € 1.000,- fordi kunden ikke ville ofre € 200 på en reparation Icon_rolleyes

Det er virkelig fedt når en ekspedient kender gamle ref. numre, baggrund for mærker og størrelser på tidligere modeller osv ... og det er fedt når ekspedienten også fascineres af de ting han viser frem. Man er nærmest helt høj når man har fået snakket med en ligesindet Icon_e_biggrin

Det står i skarp kontrast til tidligere oplevelser ved en af "de store" på strøget i KBH, hvor ekspeditricen blev lidt blankt i blikket så snart jeg sagde at det skulle være "modellen uden kronograf" jeg gerne ville se, for dernæst at stå fuldstændig apatisk mens man kiggede på uret.

God weekend til alle! Icon_e_smile
İmage
Svar
Lyder som en rigtig god oplevelse
... og hvor har du ret - faglighed, dedikation og begejstring for varen. Det bør påskønnes når man oplever det.
ligeledes god WE

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Fik lige kendskab til (nok) en positiv service oplevelse, som jeg gerne deler.
... navnlig fordi vi (man/jeg) ofte er tilbøjelige til at eksponere den negative oplevelse, mens den positive får et mere ubemærket liv.

Det drejer sig om nedenstående ur:
İmage
(Seamaster professional 200m - prebond udgaven, med kaliber 1111, 28.800 BPH)

Uret har jeg ladet gå videre til en god kollega, der anskaffede det som julegave til sin hustru.
I de travle decemberdage henvendte de sig til Hingelberg i Århus (Aarhus), med henblik på at få tilpasset lænken.

Der var meget travlt i butikken, og de fik en ventetid på "omkring de 20 minutter".
Det blev deres tur, og opgaven blev løst hurtigt og professionelt. Uret passede og de overskydende led leveredes i en lille plast "lynlås"pose.

Da min kollega spurgte til prisen, lød det venlige svar, at det var gratis - på grund af at de havde ventet så længe.

Rigtig rart at vide, at "mit" ur er landet på et håndled, hvor det påskønnes og "gør" sig storslået, samt at ibrugtagningen blev en så positiv oplevelse.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Hingelberg i Aarhus har helt suveræn service og er altid klar på en lille ur snak, også selvom de ved at man nok ikke lige køber noget af dem den dag Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
Steff_DK Skrev:....og et Rolex ref. 5513 han havde købt af en kunde for € 1.000,- fordi kunden ikke ville ofre € 200 på en reparation Icon_rolleyes
Nu skal man jo vide, hvordan den handel kom i stand for rigtigt at kunne bedømme den. Jeg vil dog nok mene, at den kunde, der solgte sin 5513, burde have haft noget bedre vejledning - og en bedre pris.

Helt enig med bl.a. Geodoc: Service hos Hingelberg i Aarhus er glimrende! Bedste sted i byen.

JK
Svar
JK Skrev:Nu skal man jo vide, hvordan den handel kom i stand for rigtigt at kunne bedømme den. Jeg vil dog nok mene, at den kunde, der solgte sin 5513, burde have haft noget bedre vejledning - og en bedre pris.

Han blev skam vejledt i hvad uret kunne sælges for privat. Han gad bare ikke bøvle med det.

Jeg har selv solgt en Speedmaster Pro til Woolhead for 5k, hvor jeg først bagefter fandt ud af hvad den havde været værd i privat handel. Og ja, der kunne det da have været fedt at det hørte med til "servicen" at man bliver gjort opmærksom på det, når man er ved at snyde sig selv for mange tusind kroner.
Men det er vel sådan man tjener penge ved at handle med brugte ure, og kan vel siges at være vand under broen Icon_redface
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)