Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg havde jo ellers planlagt en week-end med Rolex sub. Det blev det også, men lørdag stod den på 80 års fødselsdag til et middagsselskab fra 13.00 til hen på aftenen.
Til en fest på den tid af dagen, kan jeg godt lide at lade sorte sko, bælte og urrem blive hjemme og bruge brunt - i dette tilfælde mørkebrunt:
Desværre er det lidt vanskeligt at købe bælter med gyldne spænder herhjemme, men så undgår jeg jo da stål - i det mindste.
Rolexen kom på igen da jeg kom hjem....
vh Baun
•
Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Baun dog - selvfølgelig skal det være brune sko inden kl. 18.
Hvis jeg havde stået for påklædningen, skulle du have haft en anden farve skjorte på. Ikke, at der er noget i vejen med farven, men den komplementerer ikke guldet.
Du kan få smadderflotte bælter med guldspænder herhjemme, tjek udvalget fra Hermés.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Fantastisk flot Constellation, Baun !! Og et godt valg af ur tøj/sko kombination !
Remmen på min er ved at være lidt slidt - hvad hedder den rem, der sidder på din og hvor kan man købe den ?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Den viste Constellation er utrolig smuk og elegant. Den vil aldrig gå af mode - den er indbegrebet af tidsløs elegance
Sub´en har jo også noget tidsløst over sig. Lidt mere sporty, men i min bog er den også elegant
Jeg kan rigtig godt lide, at du pepper tingene lidt op med skjortefarven, da det jo netop var 80 års FØDSELSADAG, der stod på programmet

*hejse dansk flag-smiley*
Men sig mig, Per, er Omega Constellation ikke 12 timer forud - eller bagud, måske ?
De venligste hilsner, John
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Den er så vidt jeg kan se 4½ døgn bagud.... jeg gad ikke stille datoen....
Remmen er en Original Omega, som sad på et Constellation jeg købte. Det var faktisk det bedste på det Constellation for det viste sig at der sad et caliber 552 idet - og ikke et COSC 551 som der burde have være. Det gik ikke så galt. jeg fik uret serviceret og solgte det med information om "motorskiftet" til 4 K, så havde jeg remmen for ulejligheden - stort set.
vh Baun
•