Omega Seamaster (2594.52.00) uden box og certifikat
Bed sælger om at sende et godt og skarpt foto af tallene på indersiden af et af urets horn. Du kan så konstatere, 1. han har uret, og kan tage det ønskede foto (digitale fotos efterlader sig "spor", som kan genkaldes vha redigeringsprogrammer, du kan så se hvilken dag/dato billedet er taget samt med hvilket fotoapparat osv) og 2. du kan bestemme hvilket år uret er produceret i.
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Bed sælger om at sende et godt og skarpt foto af tallene på indersiden af et af urets horn. Du kan så konstatere, 1. han har uret, og kan tage det ønskede foto (digitale fotos efterlader sig "spor", som kan genkaldes vha redigeringsprogrammer, du kan så se hvilken dag/dato billedet er taget samt med hvilket fotoapparat osv) og 2. du kan bestemme hvilket år uret er produceret i.

Tak for et kanon godt råd. Har allerede skrevet til sælger, men vil følge op med dette Icon_e_smile
Svar
Hej.

Der har været et par Seamaster Chrono'er til salg på dba i den sidste tid til ret så lave priser.

Et eksempel så jeg for 3 uger siden, hvor en 2007 model var sat til salg til lige under 7.000 kr.
Alle de sædvanlige Omega købere, som sidder derinde og byder var igang med at falbyde sig til sælger via chat funktion. De havde endda budt over udbudsprisen.

Jeg prøvede for sjovt at skrive en mail til sælger, som gerne ville sælge til mig. Allerede der lød det jo lidt sjovt. Sælger boede i Gedser ifølge dba og havde ikke tid til at mødes så det skulle foregå via post. Så jeg spillede stadig lidt med på den og bad ham om nogle flere billeder af serienummer på uret samt certifikatet. Af en eller anden årsag kunne hans kamera ikke stille så skarpt. Men han ville arbejde på det:o)

Samtidig var jeg lige på ebay for at se lidt på ure og det første ur jeg ser under Seamaster Chrono var uret fra Gedser....det undrede mig meget hvordan et dansk enejers ur kunne være til salg i Saratoosa samtidig.

Devicen er jo: Hvis det er for godt til at være sandt......men det var nu meget sjovt at spille med på handelen, sælger var meget aktiv starten..helt klart bedre til at sælge og bruge copy funktionen på sin pc end til at tage billeder:o)

Hilsen Chris
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)