tag heuer
hej har lige fået sådan et af fruen,et minaco caliber 12,men skal der ikke være dansk brugevejledning til sådan ting i dk..? synes ksu det er for dårligt til noget til så mange penge

mvh todt
Svar
Der er ikke krav om dansk brugervejlending. Der er krav om at du som bruger skal kunne bruge uret, og det betyder at din urmager, hvis du har købt det der, skal forklare dig alt, evt lade dig skrive/selv skrive osv, men moderne tider med masser global, tillader at man sælger uden dansk brugervejledning.
Har du set om du evt kan finde noget på nettet? Det er nok muligt de slet ikke laver en DK, men så kan du måske se i en Engelsk?
Forestiller mig det bliver lettere hvis du søger mOnaco Icon_e_smile Heuer Caliber 12 - det er jo nok, hvis det er nyt en re-issue, men jeg ville tro den bruges som alle andre. Det er nok ikke mere kompliceret end du kan teste lidt. Mon ikke den starter som de fleste andre med klik på øverste, stopper med endnu et klik øverst - eller med et klik nederst - startes igen uden at være blevet returneret med den øverste, og stoppes igen, og returneres til 0 med den nederste pusher. Jeg ville tror det. Du skal bare lade være med at mase, alt klik skal foregå let, ellers er det forkert.
Dag/dato hvis det har det, ligger sikkert i kronen, trukket halvt ud, eller dobbelt ud - prøv dig lidt frem, og lad være med at gøre det lige omkring kl 12 midnat hvor den kan være gået i gang med et skifte selv.,
Så vidt jeg kan se, dækker denne PDF flere forskellige, også Monaco som user manual:
http://ww2.tagheuer.com/_documents/manua...250_en.pdf
Som du kan forstå kender jeg ikke uret i detaljer, men de fungerer alle ret ens, så bare ikke mase, så går det
Og tillykke med lækkert ur
vh

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)