Tak til Tukjær for endnu engang at lægge hus til urtræf på Fyn. Hyggeligt som altid, 90% af urene har man jo set før - men det er stadig fedt at møde andre urnørder og snakke ure. Jeg synes især det var sjovt at se Torbens Korsbek'er - fede ure og sjovt med det danske ophav.
Glæder mig til at se rem til U2'eren Torben!
mvh Lars U
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Mange tak for værten Claus og alle deltagende urbrødre for en hyggeligt eftermiddag på den frodige Fyn ! Urene har man set (også før) men altid en fornøjelse for at blive påmindet om ansigterne bag brugernavnene.
Fortsat god weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 427
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tak til alle fremmødte, for en hyggelig dag hos Claus.
Super arrangement fra Claus´s side af.
Det er altid sjovt at lidt inspiration.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det var en herlig eftermiddag i gode urtossers lag!
Dejligt at tale med lidelsesfæller og dejligt at se de forskellige ure - og møde folkene bag.
Tak til Claus for at lave arrangementet. Fine opstillinger med borde og lys. Lidt at spise og lidt at drikke. Alt velforberedt! ... kun var det svært at tage sig sammen til at komme hjemad... den blev vist lidt over 17.00.
Helt uformeldt og godt arrangement!
vh baun
•
Svar: 18
Tråde: 2
Tak, Claus, for det gode arrangement. Tak til alle for samværet og for at stille urene til rådighed for "fri grams".
-Og når man så kommer hjem med et ur mere end man havde med, er det kun ekstra fedt.
Omega Seamaster Pro 2254
•
Ja selv tak. Kan kun sige at i alle er MEGET velkommen igen, også gerne mere uopfordret..... Altid hyggeligt at mødes med andre urtosser......
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Ja, mange tak for en rigtig hyggelig eftermiddag, Claus og tak for lån af skiftenøgler - Bimmer & jeg nåede hjem uden uheld!
Er altid hyggeligt at mødes med I andre "nørder" og ordne hele (ur)-verdenssituationen....
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 365
Tråde: 49
Jeg vil da også melde mig ind i koret af folk der takker for en dejlig dag, og hyggeligt samvær hos Claus. Det er jo altid en fornøjelse at snakke om, og pille ved urene.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg er først lige kommet hjem fra fest, og vil lige sige tusind tak for husly, god mad og godt selskab
De venligste hilsner, John
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Ser hyggeligt ud,
der var en hel del ure som jeg gerne ville
have set irl!
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•