Nyt Ur LW GMT
Hey Alle
Jeg har sku købt mig et nyt ur Linde Werdelin GMT det er godt nok fedtttttt skal jeg lige sige
her er lige nogle hurtige foto af dyret Icon_e_biggrin
Svar
Morten Bekker Skrev:Hey Alle
Jeg har sku købt mig et nyt ur Linde Werdelin GMT det er godt nok fedtttttt skal jeg lige sige
her er lige nogle hurtige foto af dyret Icon_e_biggrin
Svar
Stort tillykke .. ser godt ud Bekker!
Håber dit håndled vænner sig til remmen!

Icon_e_biggrin leJ
Svar
Hvilke ur/mærker kan man få for de samme knaster som uret koster,og hvordan er kvalitet på uret holdt op mod hvad de samme penge ellers kan købe Icon_question
Svar
jeg syntes at man får rigtig meget ur for sine penge, også skal man huske at det dansk design Icon_e_smile
LW er ikke så meget inde på det Danske marked men det skal nok komme, vi Dansker er lidt sløve hvad det ang. nyt ur mærker
og det holder prisen det ved jeg ikke da jeg ikke kan finde nogle til salg her eller på chrono24.com
kan kun sige at uret er super fedt at se på. og jeg syntes at det holder max. Icon_cool
men det kan jo være at vi skal ha Mads på bagen

jacob jensen Skrev:Hvilke ur/mærker kan man få for de samme knaster som uret koster,og hvordan er kvalitet på uret holdt op mod hvad de samme penge ellers kan købe Icon_question
Svar
Hey Ole
Mit håndled skal vænne sig til det Icon_e_biggrin det gik beder da jeg fik justeret rem lidt ud
hel og lykke med i morgen

OleJ Skrev:Stort tillykke .. ser godt ud Bekker!
Håber dit håndled vænner sig til remmen!

Icon_e_biggrin leJ
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)