5 år med det nye forum
hey folks.

bemærkede lige, at vi for en uges tid siden rundene 5-året for forumet, i denne udgave.

Vi har 1726 medlemmer, der har fyret 76.287 indlæg af- ( med Hannover som absolut topscorer med 5680 indlæg....hatten af for en aktiv og konstruktiv og ikke mindst rigtig venlig mand...)

Godt gået boys, keep up the spirit.

PS. Jan startede det, og Morgan, som den edb-nørd og kæmpe Rolex kender han er, har været med til at holde sitet kørende. jeg kom bare med senere som "politimanden" der prøver at være med til holde den gode tone, hvilket har været usædvanligt nemt de sidste par år.. tak for det......

Mikael
Svar
1
Super at vi har det her danske forum

2
jeg må påtage mig topscorer værdigheden og takker da helt klart for ordene - men jeg er kun topscorer på grund af at jeg har været med fra starten (og i det "gamle" forum) - ellers er der andre, i øvrigt også konstruktive venlige gutter som vinder Icon_e_biggrin

3
Gad vide (tænkte faktisk på det i aften under barberingen) hvad forummet betyder. Helt klart at det samler ur folk - mødet i Herning var et godt bevis og det daglige samvær her er det også.

Men - det må da også gi en masse uresalg. Vi (så jeg inkluderer mig selv som halv ur-ludoman) køber vel mere end vi ellers ville drømme om, fordi vi kan skrive om det her, vise det her, få kommentarer her, få gode råd her osv? Der må da være mange derude som må erkende at de køber mere, og er mere ur hobby folk grundet forummets mulighed for kontakt, end de ellers ville være?

4
Jeg er med (registreret i det mindste) i en 4-8 udenlandske fora, og bruger dem til lidt speciel ting ind imellem, men det er da slet ikke det samme som alle vennerne her som man kender.

vh og tak til:
Faderen - Jan -
Manden med Patek på armen i boxershorts på havnen - skoene tør jeg ikke tænke på, mærket er sikkert OK, men alderen - alderen - Morgan,
Politimanden her og vel også der - Mikael L - og
Redaktør af linkcentralen - Geo - (cut så ned på de smøger Icon_e_smile )
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Til lykke med fødselsdagen til urforum !

Det glæder mig hver eneste dag, at jeg kan lære af folk herindefra. Jeg møder megen hjælpsomhed, interesse, viden og engagement fra folk herinde - og det vil jeg gerne have lov til at takke for at få lov til at være en del af !
De venligste hilsner, John
Svar
hannover_dk Skrev:1
Super at vi har det her danske forum

..............................

3
Gad vide (tænkte faktisk på det i aften under barberingen) hvad forummet betyder. Helt klart at det samler ur folk - mødet i Herning var et godt bevis og det daglige samvær her er det også.

Men - det må da også gi en masse uresalg. Vi (så jeg inkluderer mig selv som halv ur-ludoman) køber vel mere end vi ellers ville drømme om, fordi vi kan skrive om det her, vise det her, få kommentarer her, få gode råd her osv? Der må da være mange derude som må erkende at de køber mere, og er mere ur hobby folk grundet forummets mulighed for kontakt, end de ellers ville være?

..............................

Også herfra skal lyde et tak til initiativtagerne til forum og til de, der gør en stor indsats for at holde det kørende. Men også en stor tak til alle de venlige og hjælpsomme mennesker, jeg har mødt herinde og som jeg endnu har til gode at møde i virkeligheden (måtte jo desværre med kort varsel udeblive fra Urtræffet).

Og jeg tror, at du (også) har meget ret i dit punkt nr. 3, Hannover_dk !!

Jeg kan jo blot bruge mig selv som eksempel - jeg købte i sin tid et Seamaster Bond Quartz hos Peter Halse, som var mit første "dyre" ur. Da jeg viste det frem for nogle venner i et andet forum (som ikke drejer sig om ure) fik jeg tippet om dette forum af én af dem. Dette i kombination med et helt usandsynligt held i forbindelse med erhvervelsen af min Seamaster 2254.50.00 fødte interessen i mig.

Men jeg kan helt ærligt sige, at jeg ikke ville have haft interessen for ure og slet ikke for vintage-ure, hvis ikke jeg var blevet introduceret til dette forum og til alle jer vidende og hjælpsomme mennesker - jeres interesse smitter ............. og det er jeg i al beskedenhed et konkret eksempel på.

Og det vil jeg gerne sige jer alle tak for !!............. og god påske forøvrigt også !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)