Urgente - SOS - HILFE - om told og skat
Jeg har købt et ur der skal igennem tolden - so far så godt. Men jeg har 7 dage til at returnere det!. Hvad sker der med den betalte told / moms?

Jeg mister 10% af sælger ved at returnere - hvilket jeg gerne gør hvis uret er noget skod.
Er der erfaringer der kan hjælpe mig eller bare nogen der ved hvordan denne skal håndteres.

Mucho gracias.
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:Jeg har købt et ur der skal igennem tolden - so far så godt. Men jeg har 7 dage til at returnere det!. Hvad sker der med den betalte told / moms?

Jeg mister 10% af sælger ved at returnere - hvilket jeg gerne gør hvis uret er noget skod.
Er der erfaringer der kan hjælpe mig eller bare nogen der ved hvordan denne skal håndteres.

Mucho gracias.

Du skal tage fat i T&S før du får det sendt. Der er så vidt jeg husker, specielle regler hvis man er privat. Og det er ikke nok bare at vise en post seddel på at varen er "sendt tilbage".

M
Svar
Morgan Jones Skrev:
Loncar Skrev:Jeg har købt et ur der skal igennem tolden - so far så godt. Men jeg har 7 dage til at returnere det!. Hvad sker der med den betalte told / moms?

Mucho gracias.

Du skal tage fat i T&S før du får det sendt. Der er så vidt jeg husker, specielle regler hvis man er privat. Og det er ikke nok bare at vise en post seddel på at varen er "sendt tilbage".

M

???Betyder at det er forsent???? - varen er lissom hos T&S i DK nu!!!

??
Icon_+1
Svar
Det er ikke for sent. Jeg har før sendt ure retur til USA. Du skal have fat i T&S og aftale nærmere om hvad du gør. Du skal ihvertfald kunne dokumentere at du har betalt told og moms og at uret er sendt retur.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tak for input - jeg ringer til dem imorgen.
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)