Svar: 394
Tråde: 38
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
DonWerner Skrev:Elegance er måske ikke lige det første ord der falder mig ind når jeg ser på uret.
Designet er jo derimod helt i top. Rigtig mange lækre detaljer. Fedt ur.
Elegance er måske lidt forkert at sige til dette ur. Måske sporty eller bare macho er mere korrekt

. Det hælder måske en anelse til Tom Kristensen le mans uret, men det bliver efterladt i støvet sammenlignet med dette imo
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One
•
Svar: 365
Tråde: 49
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Flot og anderledes ur, men jeg tror jeg har fået en virus på nethinden af at være herinde. Sidst jeg var i byen og fik øje på et omega, fik jeg helt ondt i øjnene af at se sekund viseren hoppe frem. Så jeg er slet ikke til Quartz.
Tillykke med nyerhvervelsen.
•
Tomcat27 Skrev:Flot og anderledes ur, men jeg tror jeg har fået en virus på nethinden af at være herinde. Sidst jeg var i byen og fik øje på et omega, fik jeg helt ondt i øjnene af at se sekund viseren hoppe frem. Så jeg er slet ikke til Quartz.
Tillykke med nyerhvervelsen.
Enig med dig i at Quartz ikke fremkalder kærlighed, men et Omega 2254 i samlingen er nok. Resten er ok i Quartz bare det er lavet som her
Steinhart Ocean One
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Macho, er klart ordet jeg ville bruge til at beskrive uret med - til lykke med det
Btw, så er der - i min verden - intet galt med quartz, så drop lige det "godt nok et quartz", hva ?
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Macho, er klart ordet jeg ville bruge til at beskrive ordet - til lykke med det 
Takker Joepete. Totalt fedt ur som jeg bare måtte eje. At de så kørte -20 % marked i anledning af påsken gjorde udslaget. Man er vel impulsiv midt i det forhadte ord "finanskrise"
Steinhart Ocean One
•