onclick="window.open(this.href);return false
Set i en anden tråd:
Donwerner Skrev:Iøvrigt, hvad sker der lige med "onclick="window.open(this.href);return false;" hver gang man sætter et link ind?
Det er en belønning, som alle samvittighedfulde indlægs skrivere modtager. Icon_e_biggrin
Belønningen udløses nemlig kun, når man anvender "Vis prøve".

De sløsede indlægs skrivere, der blot skriver ad karsken bælg og umiddelbart derefter trykker på "udfør" bliver ikke belønnet. Icon_e_wink

Når et indlæg (med links) er færdigt, og har været kontrolleret flere gange i "Vis prøve", kan man "rydde op" og slette alt det autogenererede "crap";
... umiddelbart før man anvender "udfør".
(Men enig! - det giver da et rodet indtryk)

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Men det er vel ikke meningen at det skal være der? Jeg sletter det selv manuelt hver gang jeg har indsat et link, som du skriver man kan gøre, men det er bøvlet og vel næppe hensigten...eller hvad?
Svar
DonWerner Skrev:Men det er vel ikke meningen at det skal være der? Jeg sletter det selv manuelt hver gang jeg har indsat et link, som du skriver man kan gøre, men det er bøvlet og vel næppe hensigten...eller hvad?
Som redaktør på Ω Link Centralen, hvor jeg holder styr på en tråd med mere end 60 links, kan jeg da kun være enig med dig.
Det er bøvlet, og kan ikke være hensigten.
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)