Ocean 7 og Korsbek Divers
Benjamin Lysgaard Skrev:Hvis man ser i forhold til alt det andet som du kan få for de penge! Bare min mening...

Jo fint, men nu er jeg nysgerrig, kan du ikke vise lidt af det man kan få til de samme penge.

Thomas
Svar
Certina, Seiko, Citizen.. Gode gamle og anerkendte mærker Icon_e_biggrin
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Benjamin Lysgaard Skrev:Certina, Seiko, Citizen.. Gode gamle og anerkendte mærker Icon_e_biggrin

Jae joe, men at finde et dykkerur fra en af disse til $850 som med lænke bliver mere end svært, og så er der jo også tale om at Korsbek OE kun bliver fremstillet i 100 stk. så kan man synes om limiterede udgaver eller ej, men stadig god valure for money som du ikke lige finder andetsteds.

Thomas
Svar
Du kan da sagtens få Seiko og Citizen divers til $850!
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Ikke til 1000m og limiteret i 100 stk. med lænke.

Thomas
Svar
Jeg er ikke så imponeret over selve det med limited. Det er noget værd for mig hvis det er et af det er et af de rigtigt kendte mærker der udgiver noget i ægte limited - f.eks. 500 stk
Mange mindre mærker kommer netop som limited fordi de måske ikke venter at sælge så meget - eller bruger betegnelsen til at hæve prestigen - og så kommer den næste limited udgave med en eller anden ofte ubetydelig ændring i Beezel - farve e.l.

Hvad sidder der for et værk i den mon.

Hvis det hele er for at få noget billigt - så kan man få en )som har kigget efter Rolex - måske trods alt uden helt at være replica/kopi) til under 100 € -

600 meter - metal lænke. (for bare 2 år siden var det noget med under 500 kr faktisk) De udgiver i det hele taget en serierække på - tror jeg over 50 forskellige - en del også limited,
Maskinen er Miyota automat som produceres af Citizen
Kan man leve med Quarts kommer man under 70 € og så er der GMT og heliumventil med i prisen.

Nok ikke så spændende, men HVIS man bare skal i vandet og dykke lidt (de færreste har behov for mere end 600 m) så holder de fint til det, og man sparer sit rigtige ur for saltvand og sand.
http://cgi.ebay.de/Tauchmeister-Profi-Ta...dZViewItem
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jo men nu gik mit spørgsmål på hvad det var Benjamin synes haltede, ved Korsbek uret og det var at der var tilsvarende uret tilgængelige til samme pris.

Min argument er at det ikke er tilfældet, men nok om det.

Jeg er med på at limiteret ikke nødvendigvis er en kvalitet i sig selv, men faktum er at dette ur kun er lavet i 100 stk. og det er i øvrigt lavet af tyske Fricker som står bag andre ure også (som producent)

Læg dertil at brugerne på WUS hele vejen igennem har haft mulighed for at komme med indspark til urets udforming, skive lænke osv. osv. det er det jeg mener du ikke kan få for $850 andre steder.

At du så har et ur til kr. 500 som kan gå ned til 600m det er så fint, jeg har et G-Shock som kan tåle at blive trukket gennem mudder, kørt over af en bil, frosset ned og kogt, men det gør det ikke nødvendigvis interessant da det er metervare i mine øjne.

Thomas
Svar
Seamus Skrev:Læg dertil at brugerne på WUS hele vejen igennem har haft mulighed for at komme med indspark til urets udforming, skive lænke osv. osv. det er det jeg mener du ikke kan få for $850 andre steder.
Thomas

WUS - Watch Under Sea ???

hvad er det?

Jeg er enig i at hvis man ønsker sig et godt ur til den pris og man ikke ønsker noget Main Stream er det et oplagt ur. Jeg kan godt lide at man bare går efter et ur man kan lide - og så finder et lille mærke som lige er det man har ledt efter - det kunne faktisk også være en sjov - omend ikke økonomisk - måde at samle ure på.

Når jeg siger - ikke økonomisk - er det fordi gensalgsværdien som oftest er ringe på den slags ure - hvilket igen betyder at skulle jeg samle på den slags, ville jeg lede efter second hand ure - så gode som nye.

Hvem starter en tråd med de små - men udemærkede ure til en rimelig pris?

Så kårer vi den bedste til sidst og sender en samlet ordre Icon_razz

vh Baun
Svar
Baun Skrev:
Seamus Skrev:Læg dertil at brugerne på WUS hele vejen igennem har haft mulighed for at komme med indspark til urets udforming, skive lænke osv. osv. det er det jeg mener du ikke kan få for $850 andre steder.
Thomas

WUS - Watch Under Sea ???

hvad er det?

vh Baun

[url]"http://forums.watchuseek.com/index.php">http://forums.watchuseek.com/index.php[/url]
Svar
Seamus Skrev:Jo men nu gik mit spørgsmål på hvad det var Benjamin synes haltede, ved Korsbek uret og det var at der var tilsvarende uret tilgængelige til samme pris.

Min argument er at det ikke er tilfældet, men nok om det.

Jeg er med på at limiteret ikke nødvendigvis er en kvalitet i sig selv, men faktum er at dette ur kun er lavet i 100 stk. og det er i øvrigt lavet af tyske Fricker som står bag andre ure også (som producent)

Læg dertil at brugerne på WUS hele vejen igennem har haft mulighed for at komme med indspark til urets udforming, skive lænke osv. osv. det er det jeg mener du ikke kan få for $850 andre steder.

At du så har et ur til kr. 500 som kan gå ned til 600m det er så fint, jeg har et G-Shock som kan tåle at blive trukket gennem mudder, kørt over af en bil, frosset ned og kogt, men det gør det ikke nødvendigvis interessant da det er metervare i mine øjne.

Thomas
Jamen jeg er da faktisk enig med dig. Ville bare sige at selv i automater kan man altså få billigere ure for ikke at trække sine gode ure gennem mudder Icon_e_smile
Jeg er heller ikke uenig i at prisen 850 $ er OK, men måske bliver lidt dyr med moms/told - men ellers ikke noget der specielt halter (måske 2824 i stedet for 2892 til nød - hvis jeg husker rigtigt)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)