06-05-2008, 06:55 PM
Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa?
|
Kobold
|
|
06-05-2008, 06:55 PM
Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa?
06-05-2008, 07:50 PM
Kilgore Skrev:Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa? "Risiko" for told??? Hvis du køber i EU er der jo told på så det burde ikke gøre en forskel.
06-05-2008, 08:33 PM
Det er jo lykkedes nogle urfimaer at sælger ure i flere lande til nogenlunde samme pris, så det kunne jo være Kobold blev solgt i Europa til priser, der var sammenlignelige med dem i US
06-05-2008, 08:48 PM
Kilgore Skrev:Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa? Kig ind hos Bjarne <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mywatch.dk">www.mywatch.dk</a><!-- w --> han har et tilsalg. Ret fedt forøvrigt.. VH Morten
07-05-2008, 02:29 AM
Hej
Stort alt fra USA bliver taget i tolden. MVH Peter
07-05-2008, 07:42 AM
Det er ellers lækre klokker, men jeg syntes klart deres Diver er den fedeste, så fed
07-05-2008, 02:34 PM
Jeg har en SEAL - Kvaliteten på Kobold er rigtig god og mærket kan helt sikkert anbefales.
07-05-2008, 03:48 PM
Nopanic Skrev:Det er ellers lækre klokker, men jeg syntes klart deres Diver er den fedeste, så fed Ja, deres Divers ser ret fede ud. Kommer nok på min efterhånden lange ønskeliste..... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|