Kobold
Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa?
Svar
Kilgore Skrev:Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa?

"Risiko" for told???

Hvis du køber i EU er der jo told på så det burde ikke gøre en forskel.
Svar
Det er jo lykkedes nogle urfimaer at sælger ure i flere lande til nogenlunde samme pris, så det kunne jo være Kobold blev solgt i Europa til priser, der var sammenlignelige med dem i US
Svar
Kilgore Skrev:Jeg er meget interesseret i Kobold's ure, men kan de virkelig kun købes via deres website i USA med risiko for told, moms m.m. Eller er der nogen der ved, hvordan man køber dem i Europa?

Kig ind hos Bjarne <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mywatch.dk">www.mywatch.dk</a><!-- w --> han har et tilsalg. Ret fedt forøvrigt..

VH
Morten
Svar
Hej

Stort alt fra USA bliver taget i tolden.

MVH Peter
Svar
Det er ellers lækre klokker, men jeg syntes klart deres Diver er den fedeste, så fed Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jeg har en SEAL - Kvaliteten på Kobold er rigtig god og mærket kan helt sikkert anbefales.
Svar
Nopanic Skrev:Det er ellers lækre klokker, men jeg syntes klart deres Diver er den fedeste, så fed Icon_e_smile

Ja, deres Divers ser ret fede ud. Kommer nok på min efterhånden lange ønskeliste..... Icon_e_biggrin
Svar
Det ku jeg også finde op, men syntes det er lidt haldyrt.
Men damn det er et lækkret ur.
Ummmmmmmm:)
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Hej

Jeg har selv en Kobold diver seal i titanium på rem, et superfedt ur jeg sommetider bruger.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)