Nu efter lidt test af denne lænke, bliver jeg nødt til at nævne lidt plusser og minusser ved oplevelsen.
Lad os først nævne det negative
Da jeg fik sat lænken på var jeg langt fra overbevist om det var en god ide og der var lidt justering som måske slet ikke kunne få lænken til at sidde ordentligt, hvilket ville indebære at jeg var nødt til at ændre på radius på det store led, hvilket så betød at jeg ikke kunne leverer lænken tilbage....
Nu er jeg jo uddannet indenfor maskin-og værktøj, så der blev fremstillet et lille interimistisk bukkeværktøj ud af et stykke avnbøg, så radius blev forøget.
Nu var det så spændende om det gav det ønskede resultat og man kan ikke se på lænken at den er ændret og det er også kun ganske lidt, men det var ligenøjagtig det der skulle til
så det bringer mig over i den positive oplevelse.
Nu er lænken simpelthen perfekt og hvad kan så en lænke med den udformning.
Den kan holde på uret som man forventer det, men også på en måde der gør at uret ikke sidder og kæntre frem og tilbage på håndledet...klokken sidder bare centreret dagen igennem og ikke, som mine ure på lænke oftest har en tendens til at kravle over til den ene side og hænger der og banker imod hvad jeg møder af opgaver på værkstedet.
Men den fedeste oplevelse er absolut at man ikke sveder omkring håndledet med denne lænke og så mærker man stort set ikke at man har så tungt et ur på, som min store Breitling dykker faktisk er.....det er en genial løsning.
Lige lidt billeder af uret og med lidt merchandice og læsestof fra Halse i Horsens, som min ur-mand nr. 1 Claus fra CT-Watches havde med...