IWC Ingenieur Automatic?
Min mand ønsker sig en skjorte i 40 års fødselsdagsgave, og han elsker ure. Jeg vil gerne overraske ham på hans fødselsdag og gøre ham glad.

Han har et Planet Ocean og et Speedmaster og har på et tidspunkt nævnt, at han synes, at IWCs Ingenieur er virkelig fantastisk. Det er tilsyneladende en model, der jævnligt kommer i nye udgaver. Den model, som han ønsker sig er en ældre udgave - og jeg ved ikke, hvilken udgave, som han præcist foretrækker.

Jeg ved ikke så meget om ure, men har forsøgt at undersøge og overvejer et Ingenieur Automatic (IW-357001), da det er flot, men er det en model, som er interessant? Hvad synes i? Vil han mon blive glad for det? Jeg vil virkelig sætte pris på jeres vurderinger.

Bedste hilsner fra
Ur-rookien
Svar
Velkommen til vores forum. Det er da en god idé, du har fået, at glæde din mand med et Ingenieur ur. Det er bare ikke helt nemt at rådgive dig, for der findes mange Ingenieur udgaver. Du skriver, at han ønsker sig en ældre udgave, så det er næppe den senest nye ref. 3570, som du har kig på. Hvis det skal være den ældste Ingenieur man kan finde, skal det være en ref. 666.İmage
Jeg kunne tænke mig, at ref. 3227 kunne være et kvalificeret gæt på den Ingenieur han havde i tankerne. Det er et meget stort ur.İmage
Nu skriver du ikke noget om dit budget, men det kan nok også spille ind. De gamle Ingenieurer kan godt koste mere end du nye. Held og lykke med jagten. Du er velkommen til at spørge videre.
JK

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
Jag har en Iwc ingenieur ref 666 till salu, om det är den modellen din man skulle uppskatta
Klockan är från 1968 med original gay freres bracelet, nyservad , redo att användas

Skickat från min iPad med Tapatalk
Svar
https://www.youtube.com/watch?v=8ivQl-7t84U
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)