20-01-2012, 03:11 PM
Henrik A Skrev:Jamen det holder sku da ikke at slette alt i en tråd, den er nu næsten umuligt at læse![]()
Fint nok at man måske har skrevet noget man har fortrudt hvis dette er tilfældet, men i min verden må man jo så til tasterne og rette op på tingende via kommunikation.. Dette her er jo nærmes hærværk på en andens tråd..
Mvh Henrik A
Du kan jo finde det meste af det Claus skrev i citaterne. Og det var såmænd ikke noget stort problem. Claus skulle blot have ud mellem sidebenene at Glycine efter hans opfattelse har en ringere kvalitet end "mange mikro-mærker".
Jeg fandt denne formulering lidt for arrogant eller tynd om du vil og gav udtryk for, at når man er krittisk overfor et urmærke må der følge lidt dokumentation eller forklaringer med.
Jeg har intet imod ærlige tilkendegivelser, men jeg kan godt lide at de er underbyggede - ellers bliver det bare mudderkastning
Måske skyldes udfaldet mod Glycine at køberen af dette "Watchfreak2003" selv i en anden tråd har sagt at Claus intet ordentlig har - kun Rolex duer.... eller noget i den stil og det var også helt unødvendigt og lidt giftigt.
Jeg skulle måske have blandet mig udenom, men har altid været træt af disse negative, udokumenterede små stik som kommer indimellen. Somme tider fordi man synes personen lige skal have et lille stik og somme tider fordi er brand skal have det. Det har intet med ærlighed at gøre. Kun med unødvendig nedgøren.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)