Ur forslag, komfrisk..
Jeg vil gerne ud og finde mig et rigtig godt tilbud på et lækkert brugt ur til mig selv.

Syntes Omega Seamaster er fedt (Har et med sort skive) og har overvejede et planet ocean orange eller blåt Seamaster.

Rolex er desværre for dyrt.

Har overvejet noget Zenith..

Budget max ca. 12.000kr
Svar
I den prisklasse vil jeg klart anbefale et Planet Ocean, som du selv nævner. Et superlækkert ur, man ikke kan gå fejl af...
Svar
Velkommen til forum, Thommas Icon_e_wink

Du kan få nogle gode ure i den prisklasse, som du søger i Icon_e_smile

Breitling SuperOcean Steelfish i pæn brugt stand burde du kunne lande for ca. 12K
İmage

Et helt nyt Sinn U1 med top grade ETA 2824-2 giver også god smæk for skillingen for ca. 11K
İmage

Nylignende Seiko Marinemaster SBDX001 kan også findes inden for dit budget:
İmage

Med lidt held i sprøjten kan du også støve en Seiko Ananta Automatic Chrono op:
İmage

TAG Heuer Carrera er også et godt bud:
İmage

Har du heldet og øjnene med dig, kan du også finde en Speedy Pro:
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Har været ude og se på et speedmaster med det var ikke lige noget.. Så skal helst ikke ligge for meget op af det..

Ellers dette Zenith, har jeg overvejet
Svar
Omega Planet Ocean kan næppe findes til 12k.....
Svar
Tukjær Skrev:Omega Planet Ocean kan næppe findes til 12k.....
Forstår man at forhandle lidt og er man villig til at købe i det store udland, så skulle det være muligt at finde et til omkring den pris, vil jeg mene...

Det har selvsagt også betydning for prisen, om man ønsker lænke eller rem.

En hurtig søgning på chrono24:
[url]"http://www.chrono24.dk/omega/seamaster-planet-ocean--mod65.htm?dosearch=true&query=planet+ocean&sortorder=1" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.dk/omega/seamaster- ... ortorder=1[/url]
Svar
I den prisklasse havde jeg valgt enten en Seamaster 2254 eller en Seamaster GMT 50 års jubilæumsmodel ref 2234..... De flotteste Seamasters nogensinde IMHO. Omega PO er ikke i nærheden rent æstetisk hvis du spørger mig....

Mener der er en enkelt 2254 til salg her på siden PT

mvh
Morten
Svar
Hvis du er til "kraftige" ure, så vælg chronograf udgaven af Seamasteren. Den kan med lidt held godt fåes til 12.000,-. Jeg er superglad for mit Icon_razz .

İmage

Alternativt vil jeg lige som Joepete foreslå Seiko Marinemaster 300. En klassisk diver i rigtig god kvalitet. Den kan dog være svær at finde i DK, men der er da pt. en til salg hos CT-watches.

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)